Xbox 360 [X360] WWE SmackDown vs. Raw

Chob

1st Folding then Sex
Como ninguem postou aqui vai:

Though the WWE's premier pay-per-view event, WrestleMania, is the ultimate goal for any superstar on the roster, every path to that goal is different. That's the premise behind the Road to WrestleMania, the latest announced mode in THQ's upcoming wrestling game WWE SmackDown! vs. Raw 2009. We got a chance to see the mode in action for the first time last week, during a visit by THQ reps.

med_062608x-04.jpg

med_062608x-05.jpg


* THQ
* Yuke's
* Wrestling
* Release: Nov 9, 2008
* ESRB: Teen​

E os achievements.

Congrats are in order 10
Win an Exhibition match.

Smokin' 20
Defeat Kane in an Inferno Match.

Create A Finisher 10
Defeat an opponent using a Created Finisher in a match.

A brawl to end them all 30
Win in both a Locker Room Brawl and Backstage Brawl.

Cena Story 20
Complete Cena's story in Road to WrestleMania mode.

Triple H Story 40
Complete Triple H's DX and Evolution route in Road to WrestleMania mode.

Undertaker Story 20
Complete Undertaker's story in Road to WrestleMania mode.

Chris Jericho Story 20
Complete Chris Jericho's story in Road to WrestleMania mode.

Mysterio & Batista Story 40
Complete Mysterio & Batista's story in Road to WrestleMania mode using both Superstars.

Bonus Collector 150
Obtain all bonuses in Road to WrestleMania mode.

Gold Rush 60
In Career mode, win every WWE Championship at least once.

A year in the life 100
Complete 1 year of Career Mode playing each match.

Unstoppable 60
Use a created Superstar and obtain 6 abilities in Career Mode.

5 Hall of Famers 100
In Career mode, induct 5 Superstars to the Hall of Fame.

Secret Achievements

Secret Achievement 30
Continue playing to unlock this secret achievement.
Secret Achievement 30
Continue playing to unlock this secret achievement.
Secret Achievement 200
Continue playing to unlock this secret achievement.
Secret Achievement 60
Continue playing to unlock this secret achievement.

Mais do mesmo?

Cumps
 
Desenterranço poderoso xD

So para colocar uma questao, vou mandar vir um Smackdown hoje, mas estou na duvida, eu gosto sempre de mandar vir o mais recente, que se encotra a 20 euros, e ja que na jogabilidade as coisas nao devem ser muito diferentes estava a ver os planteis para ver qual me agradava mais, o 2010 ou o 2009 que esta a metado do preço, queria perguntar se sao igual e mais vale o 2009 pelo preço, se o 2010 e um pouco melhor e compensa..

O ultimo que joguei foi o 2008 para a ps2, ha 2/3 anos, pena nem o 09 nem o 10 terem o Lashley, era dos meu preferidos xD

O que preferem? 2009 ou 2010?
 
Desculpa rayden619, mas infelizmente não é a pergunta à tua resposta. O último SmackDown vs Raw que joguei foi o 2008, comprei quando saíu para a Xbox 360, era viciado no mundo do Wrestling. Foi nessa mesma altura que comprei a minha 360.

A partir daí, nunca mais comprei nenhum, também porque me desinteressei desse mesmo mundo.
 
Pois eu comprei estes jogos desde o primeiro Smackdown vs Raw ate ao 2008, todos para ps2, depois passei para a xbox 360 e deixei de ver wrestling, mas agora de vez em quando gosto de ver uns programinhas e jogar da sempre pica, por 10/20 euros vou aproveitar, queria era ver se havia alguma diferença entre os 2 ultimos sem ser o preço, mas devo mandar vir o 2010, prefiro sempre o mais recente xD
 
Back
Topo