PS3 Free Realms (SOE)

The Outsider

Power Member
free-realms-20080716015609626_640w.jpg


free-realms-20080716015614985_640w.jpg


free-realms-20080716015619438_640w.jpg


A light-hearted MMO designed for a broad range of game players, including children and families. Free Realms allows you to do what you want to do, when you want to do it, in a lush, living, 3D world, filled with rich landscapes and fun wildlife. From pet raising to mini-games like soccer and racing, or battling giant spiders and adventuring with friends – there’s something for everyone! With weekly and monthly content updates, regular and special events scheduled, and even the potential player-created parties and celebrations there is always something new to see and do in the world of Free Realms.

IGN Preview

CES 09: Developer Walkthrough Pt. 1 HD (Cam)
CES 09: Developer Walkthrough Pt. 2 HD (Cam)

Briarwood Trailer
 
Última edição:
Já saiu para Pc. Eis as minhas impressões:

- os gráficos estão bem estilizados, mesmo que pareça um jogo "para crianças";
- simples como tudo ( é suposto ser para os mais pequenos);
- os minijogos são bem-vindos e o combate é totalmente opcional;
- podem mudar de classes quando quiserem;

A única coisa que me irritou foi eu estar a ganhar montões de coins, e depois chegar ao Marketplace e só aceitarem "Station Cash" ( comprado com dinheiro real).
Na página do profile, há uma opção shopping, que diz "coming soon", a ver vamos...
 
Eu já, nos tempos remotos em que a PSN estava online. lol

Achei engraçado até, é uma espécie de MMORPG gratuito. É pouco comum nas consolas, portanto é benvindo.
 
É Totalmente Grátis ? Acho uma pena não ter tanta publicidade..tenho a PS3 a 3 ou 4 meses ( mas mantenho me atento as noticias desde o lançamento ) e nao sabia que este jogo saiu na PS3, e visto ser grátis deveria ter mais publicidade.
 
Back
Topo