[PSP] Tekken 6 (Namco-Bandai)

Old Snake

Power Member
tekken6screenattack2009.jpg


Tekken 6 on PSP is Official

Namco Bandai's fighter is coming to Sony's portable


We already knew that Tekken 6 would be storming the PlayStation 3 and Xbox 360 this fall, but today we've learned that the storied fighting franchise is also headed for the PSP.

Namco Bandai didn't release many specifics, but we do know that the portable version of the game is set to release alongside the other console iterations and will pack additional stages, content, items, and an ad-hoc multiplayer mode using "original" and "fan favorite characters." The PSP version will also have "Ghost" Infrastructure mode so that a player can upload his or her character data as well as download others' to see how everyone's skills stack up.

"A must-have for Tekken aficionados, Tekken 6 sees the return of many familiar faces as well as new characters to create the largest line-up the series has ever seen," a Namco Bandai release reads. "With a growing roster of fighters, each equipped with their own deadly techniques, martial art moves, and attack combinations, Tekken 6 will be the best 'King of Iron Fist Tournament' yet. Adding to the already rich gaming experience, a deeper character customization feature will only enhance the incredible fighting intensity as players go mano-y-mano."

Look for more info on Tekken 6 very soon right here on IGN.

IGN
Imagens

tekken6screenattack2009j.jpg


tekken6screenattack2009e.jpg


tekken6screenattack2009o.jpg


tekken6screenattack2009z.jpg

 
Tekken 6 will have console-specific features

Tekken 6 executive producer Katsuhiro Harada spoke of "console-specific" content earlier today at a Namco Bandai presentation. It won't be the first time for us to read about console exclusivities when it comes to Tekken 6 content, but what we have now is a confirmation from the publisher's brass.



Although he didn't go into detail as to what exactly the "console-specific" content would be, at least now some of the rumors have been confirmed. We already know that the PSP version will have levels and character customization options that the PlayStation 3 and Xbox 360 versions won't have, but will the exclusivity be limited to a few extra clothes and levels? Somehow I doubt that, or is it just the Tekken fan in me wanting old characters back?

Realistically speaking, Gon is imba, so I don't think Namco Bandai is gonna bring him back, unless it's just for kicks. Angel is basically Devil Kazuya anyway, so it's possible. But if it's Ogre or Dr. Bosconovitch, things could get interesting, especially for Ogre, who'd have so many moves that'll be great for the new physics.
 
n leves a mal mas eu nao percebi nada conta la que nao tenho sequer ps3

e ja agora na psp n da pa jogar online


Já joguei o jogo graficos um bocado melhores que o tekken 5 fazendo deste a jogo a nivel de gráficos 10 em 10 , quem diria a uns anos que estaria a jogar tekken 6 numa consola portátil , é porcausa de jogos como este que a psp é sem duvidas a melhor consola do mercado.
 
Última edição:
8.5 Na IGN.

Reparem na parte final:

Sound

Decent tunes mix with an odd combination of numerous languages. Characters speak in English, Japanese and Chinese. How do they understand each other?!

lol xd
 
Boas pessoal, então eu comprei o jogo hoje, todo contente "hehe vou jpgar tekken online what a fuckin blast" e não é que não me consio conectar? e depois de ler umas cenas, dizem-me que não dá para jogar apenas com a psp? Mas então eu fui burlado? É que na caixinha diz que posso jogar com outras pessoas "all around the world" ..... Já não percebo nada então mas que maravilha é esta? O jogo nem tem nada de extraordinariamente diferente do tekken DR!! 50 € para o lixo foi o que foi.

Olá de novo.. bem não aconselho este jogo a pessoas que gostam de poupar dinheiro, pois só vos vai decepcionar...

Vamos por partes, hasos porque é que ficaste desiludido com o jogo?

Expectativas muito altas : gerou-se muito tumulto em torno deste jogo, ludibriando o faã da serie, que esperava não menos que um Tekken DR melhorado seja nos graficos, gameplay ou modos de jogo... Mas bom, enumerando:

1- Não tem tekken dojo! Mas então, é suposto eu lutar só porque sim? Para ganhar gold e customizar o charater? Quem já joga tekken ha algum tempo, concordará que o jogo não se resume a isso!! É suposto lutar por que motivo? Precisamos de levels e desafios!

2- Não tem infrastructure mode! Mas que raio, estamos em 2010, bem que o jogo tenha saido em 2009, não era pedir muito que a namco cedesse o tão aclamado serviço! Só por isso valeria a pena comprar o jogo...

3- Não tem replays. ENtão, e se eu quiser ver o meu super mega combo com que rebentei o focinho do badameco?
O que é isto de mandarem um novo jogo, retirando-lhe componentes clássicos da serie?

5- A diversidade, sejam mapas e personagens, é ridicula comparada com a que deviamos ter após 4 ANOS (quase 5 porque o TK DR entrou no mercado juntamente com a psp) de DESENVOLVIMENTO.

E por fim, falam-me dos graficos, que são espetaculares e afins, do comabte que está mais fluido etc... mas eu leio comentários destes com cinismo.... esperavam o contrário? Não querendo ser irritante, mas era o minimo que a namco podia fazer após tanto tempo de desenvolvimento, mais, com a evolução galopante do grafismo nos jogos que assistimos nos dias de hoje..

Mas enfim, já disse mal que chegue, e espere ter quebrado as visões demasiado optimistas de consumidores que ainda não adquiriram este produto, afim de saberem o que os espera.. .. No meu caso, considero este jogo como 50€ muito mal gastos, se ainda fossem 30, mas não, estas editoras têm sempre de subir a parada.. ainda estou a pensar se devolvo o jogo ou não, pois não sou do genero "come e cala-te".... Enfim, talvez com sorte lancem um patch com novas funcionalidades, talvez as que faltam e que mencionei acima ...


CumpzzzzZZZZ.Z.Z.Z.Z (vou dormir)
 
Última edição pelo moderador:
Back
Topo