[PC] Age of Empires Online (Gas Powered Games, Microsoft Studios)

Pure Anarchy

Moderador
Staff
With more than 20 million copies sold worldwide, the Age of Empires series redefined real-time strategy games for Windows PC players. Now the timeless franchise once again invites players to experience its rich storyline in new ways. Age of Empires Online will invite you to create a living, growing online world, shared with friends and friendly rivals around the globe.

Begin the journey with your own Greek civilization and watch as it progresses from a village to an empire. Embark on quests along the way, alone or with friends, and immerse yourself in epic tales, diverse characters, adventure, history and strategy. Together with the Games for Windows – LIVE service, Age of Empires Online delivers a rich, social experience that lets you play however you want – anywhere, anytime.

Marrying fresh features with iconic gameplay, Age of Empires Online offers something for long-time fans, newcomers, and everyone in between.
Age of Empires Online will feature:

  • A persistent online capitol city that lives and grows even when you’re offline
  • Cooperative multiplayer quests, trading, and a level-based system that lets you progress at your own pace
  • Fun, approachable style and storylines
  • Free to play experiences via Games for Windows – LIVE
For a chance to join the beta program, visit www.ageofempiresonline.com.
greekrockycoast.jpg


screenshot04.jpg


screenshot02iw.jpg
 
Já estava na altura de fazerem mais um Age of Empires, também me candidatei para a beta. Vamos a ver se tenho sorte. :D
 
Sinceramente não gostei do conceito e do design, mas tendo jogado e adorado todos os Age of Empires que existem, vou dar o beneficio da duvida e esperar para ver.. Mas por agora, estou um bocado desanimado, porque esperava um Age of Empires no estilo dos antigos, numa época a seguir á ultima expansão com gráficos recentes e proximos da realidade e algumas novidades como é óbvio.

Mas é esperar para ver, e também concorri á BETA.
 
O estilo gráfico é fantástico mas não me parece que vá alinhar porque não tenho conta no Game for Windows nem me parece que vá a fazer uma só para este jogo.
 
Era mesmo isto que estava a precisar visto que nao tenho nada de jeito para jogar a mt tempo.

Ja criei a minha conta so para isto xD Sempre fui veterano na sagas Age of empires a jogar online, vamos ver no que este dá
 
pelo o que pareceu e tipo um travian/farmville so que em 3d lol

Ugh só espero que não. A partir do momento em que sou obrigado a fazer login a determindas horas, todos os dias, só para garantir o funcionamento do meu império/cidades/whatever, o jogo deixa de ser um jogo e passa a ser quase uma obrigação... perde a piada toda :P

Mas ainda assim gostei do que vi, e estou ansioso para ver o que sai daqui. O Age of Empires 2 foi sem dúvida um dos melhores RTS de sempre.
 
Back
Topo