EVGA launches warranty amnesty

V3ctor

Moderador
Staff
EVGA launches warranty amnesty


If you've bought an EVGA graphics card in the last few years and neglected to send in the warranty card, the company has some good news for you: it's launching an amnesty programme, good for this month only.

The EVGA Holiday Redemption scheme takes two forms, one of which is open to those who bought graphics cards featuring a three or ten year warranty promise in 2009 or 2010, and the other for those who bought cards in 2008.

When you buy a piece of hardware that offers an extended warranty, it's often dependent on you filling in a card and posting it off with the original invoice within thirty days - a requirement that is often overlooked until it's too late.

If you've got an EVGA card from 2009 or 2010 that you neglected to register, working or otherwise, EVGA is offering you the chance to activate that extended warranty - but warns that the offer is only good for the current month, and will expire on the 31st of December. If you haven't registered by then, it's officially too late.

If your EVGA card dates from 2008 and has just given up the ghost, you could be in luck as well: if your card had a 10-year warranty that you neglected to register, the company has stated that it will issue an RMA regardless and replace the card with a working model of comparable performance - although you won't get a warranty on the replacement.

Details of both programmes, and the all-important support links for claiming on either, are available on EVGA's dedicated microsite.

Muito bem por parte da EVGA... :) É assim que se ganha clientes
 
Primeiro aceitam gráficas BFG e agora isto! Eles são efectivamente reis! Não só oferecem sempre soluções de cooling e rma bons como de vez em quando se saem com estas :)
 
Cada vez mais me convenço que a EVGA é simplesmente a melhor marca de gráficas do mercado.
Não estou nada arrependido por ter dado mais uns "trocos" e comprar uma EVGA com 10 anos de garantia. =)
 
Cada vez mais me convenço que a EVGA é simplesmente a melhor marca de gráficas do mercado.
Não estou nada arrependido por ter dado mais uns "trocos" e comprar uma EVGA com 10 anos de garantia. =)

Quando uma gráfica se aguentar 10 anos no activo e ainda assim continuar a servir os seus propósitos, algo de errado se passa!

Quanto a esta medida, sem dúvida que é muito boa e uma excelente ajuda para os mais esquecidos!
 
Quando uma gráfica se aguentar 10 anos no activo e ainda assim continuar a servir os seus propósitos, algo de errado se passa!

Quanto a esta medida, sem dúvida que é muito boa e uma excelente ajuda para os mais esquecidos!

pois, 10 anos... realmente.

eu tb gostava de ter material da EVGA, pena que n seja para o meu bolso.
 
Quando uma gráfica se aguentar 10 anos no activo e ainda assim continuar a servir os seus propósitos, algo de errado se passa!

Ainda há poucos meses uma Geforce 2 foi ao ar e tive de instalar a Matrox Milennium no servidor. Ainda lá está funcionar.
 
Ainda há poucos meses uma Geforce 2 foi ao ar e tive de instalar a Matrox Milennium no servidor. Ainda lá está funcionar.

Quem compra uma EVGA, e tendo em conta a linha de produtos da EVGA a nível de placas gráficas, compra-a para servir como algo mais do que mostrar imagem no monitor, ou seja, para jogar e trabalho pesado, logo durar 10 anos a desempenhar essa função...
 
Back
Topo