1Password com 43% de desconto

SpiKe.Blck

Power Member
Viva Macusers.

Não sei se será do vosso interesse mas hoje existe uma promoção especial 1Password com 43% de desconto, basta aceder ao site através deste link.

O 1Password estava incluído no MacHeist, ainda tentei comprá-lo a alguém mas ninguém me quis vender a chave.

Em Euros fica por 12.99.

Abraço

NOTA: Peço desculpa ao Xerife de serviço se achar isto spam, mas como queria muito este software acho que esta promoção é de aproveitar e quis partilhar convosco.
 
Mete aqui mais informação sobre o programa e algumas pics para que esta thread se assemelhe às restantes da zona.

Ou seja, deixa de estar focada no desconto e passa a estar focada no programa em si (podes manter menção ao desconto no próprio post, obviamente).
 
de qualquer maneira a promoção já acabou. Mais informações sobre o 1Password

DESCRIPTION
1Password is a Password Manager that uniquely brings you both security and convenience. It is the only program that provides anti-phishing protection and goes beyond password management by adding web form filling and automatic strong password generation. All your confidential information, including passwords, identities, and credit cards, is kept in one secure place provided by Apple's OS X Keychain.
1Password browser extensions support Safari, Camino, Firefox, OmniWeb, DEVONagent, NetNewsWire, Netscape Navigator, and Flock. All browser extensions share the data stored in the keychain which means you never need to manually copy your passwords between browsers or from the password manager to a browser ever again!

1Password has received numerous awards, including 4.5 mice from Macworld magazine, MacLife Editors pick, and was the Pick of Week on MacBreak Weekly by both Leo Laporte and Merlin Mann.

If you purchase today you will receive a cool new Sync to iPhone feature for FREE.

Mais informações no site oficial.

Fica aqui uma breve descrição do programa.
 
Back
Topo