1. Este site usa cookies. Ao continuar a usar este site está a concordar com o nosso uso de cookies. Saber Mais.

97% oc

Discussão em 'Modding e Overclock' iniciada por canixa, 28 de Maio de 2002. (Respostas: 6; Visualizações: 1220)

1. canixa

canixa Power Member

"I got my prometheia case today... pretty fast considering I ordered it recently. I also have the MX-EVA3 coming, due to delays and all I got this one first.

The installation is pretty easy, but those Danish blokes do everything so throrough that it takes as long to get the CPU kit OFF as it takes to put it on. Swapping CPU's means throwing out the mobo again too, which is why I've only tested my 1.6A today

results were pretty nice, with my mobo/FSB being the main limiting factor (stability), but my CPU wont go any higher than 3030 in 3Dmark at the moment. I know for a fact core contact isn't as good as it could be, but how much extra that would get me, I dont know. "
    :eek: :eek: :eek: O resto do post aquihttp://www.hardforums.com/showthread.php?threadid=413251

2. Crusher

Crusher Power Member

Pois... :D
    A desvantagem dele é clock actual da sua gráfica e também é por não ser o Macci... :D

3. Raptor

Raptor OC Legend

O Macci agora anda numa de Asus P4T-E... tá a adorar a minha Board! :D

4. Dracula

Dracula Power Member

A placa dele dá os 386/780 sem MOD's!!
    por isso, ehehe... ele disse me k ia fazer os mod's soon :D

5. iJFerreira

iJFerreira Banido

enfim, lá foi a Asus para as mãos de alguém que sabe! :)

6. Raptor

Raptor OC Legend

Calma... que eu ja tenho tudo preparado... só foi pena a GF4 ter morrido, senão esta semana ja tinha passado o Sampsas... mas o TurboPLL (o meu) já está quase pronto... só falta "recortar" e soldar na board!!!

7. iJFerreira

iJFerreira Banido

onde é que foste arranjar esse TurboPLL?

Partilhar esta Página