Motherboard AMD R890 chipset series

Lol porque o NB que o 890FX nao tem nda a ver com os satas mas sim a SB que e a chipset responsavel pelo controlador sata... que neste caso e 850 e a 810...
 
Ya uma beca mas usb pra mim e nakela desde que akilo ande e muitas vezes nao se consegue atingir o maximo de velocidade nu 2.0 portanto o 3.0 nao ya melhorar nda enquanto os perifericos nao focem da mesma interface...
 
AMD Hudson Southbridge has USB 3.0

vá, não gozes com a desgraça :P lol.

Só é mesmo pena não vir USB 3...

Comes with Llano Fusion in 2011
AMD won't
have many new CPUs in 2010, but 2011 looks rather busy for them. As part of the new Lynx platform that should cover the mainstream desktop market and use a Llano Fusion CPU, we will see the first AMD chipset to get USB 3.0 support.

In 2010 AMD plans to launch SB850 and this chipset has support for 14 USB 2.0 ports and if board manufacturers would like to have USB3.0 with these chipsets, they will have to buy Marvell or similar chip to get the support.

In 2011 with Lynx and Llano, the game changes as the USB 3.0 will be inside Hudson D2 Southbridge as well as 6Gbs SATA support.


http://www.fudzilla.com/content/view/16354/37/
 
According to coolarer, AMD will be announcing a new chipset for AM3. This new chipset is AMD 890FX. It was planned for launch in Q2 2010. Rumours said that manufacturing will start in 2010 Jan/Feb and will go to retali in April 2010.

At the mean time, they have got hold of a photo of the upcoming MSI board based on AMD 890FX chipset MSI 890FX-GD70.


890790.png


Mais fotos :

http://forums.ocworkbench.com/showpost.php?p=456037&postcount=2
 
Acho que vou mesmo esperar por abril / maio, para passar o meu Phenom II para DDR3. Comprar agora a board é dinheiro fora, vou mesmo esperar pelo novo chipset. Não preciso é dessa proposta da MSI!!! Um bocadinho menos já me chega.
 
Acho que vou mesmo esperar por abril / maio, para passar o meu Phenom II para DDR3. Comprar agora a board é dinheiro fora, vou mesmo esperar pelo novo chipset. Não preciso é dessa proposta da MSI!!! Um bocadinho menos já me chega.
eu tambem vou esperar mas eu se comprar e logo topo mas queria asus que normalmente tras mais extras...
 
Back
Topo