F2P Apex Legends

askan7

Power Member
Hoje fui jogar ranked, primeiro jogo apanhei logo um pathfinder com devotion e aimbot. Segundo jogo server leva Ddos e quando volto estou morto. Terceiro jogo estávamos só com rubber banding. E é assim que ser perde 140rp...

Mas esta season vou dar o grind para masters, já faltou mais...
7uhqUGC.png

askan7

Power Member
O calcanhar de Aquiles do apex sempre foram os servidores e o baixo tick..

Em arenas os servidores funcionam muito melhor... Tenho estado a jogar ranked arenas para aquecer antes de ir BR e chego a ter 3 jogos seguidos com os mesmos players, começou assim logo quando cheguei a diamond, mas acho que nem é do rank, é o sbmm. Se calhar também é por isso que os servers estão melhores, muito menos load.

Não tem é piada nenhuma ser sempre os mesmos players, e só ganhas tipo 14rp por cada vitória...

carrao1997

Power Member
Eu tenho o raio do prime associado à conta da origin e agora comecei a jogar na xbox e os redeems vão sempre para a conta do PC :1361:há alguma maneira de anular e trocar a conta?

ValtermcPires

Colaborador
Staff
apex-3rdyearanniversary-winback-1.jpg.adapt.1456w.jpg

• Week 1 (February 8 - February 15)
Feel the speed in Week 1 by permanently unlocking Octane plus Three Thematic Packs

• Week 2 (February 15 - February 22)
Get charged in Week 2 by permanently unlocking Wattson Character plus three Thematic Packs

• Week 3 (February 22 - March 1)
Take to the skies in Week 3 by permanently unlocking Valkyrie plus three Thematic Packs and one Legendary Pack

Already have the Legends unlocked? Don’t worry, you’ll still get the Thematic packs and the Legendary pack.

So be sure to jump in when Apex Legends: Defiance launches on February 8th and start claiming your rewards.

✝✝Each week’s rewards are limited to one redemption per EA Account. Offer has no cash value and may not be substituted, exchanged, or sold for cash, goods, or services. May not be combined with other offers or prepaid card redeemable for the applicable content unless expressly authorized by EA. Void where prohibited, taxed, or restricted by law.

Offers will be available as follows:

• Week 1: Offer starts at 10am PT on February 8th and end at 9:59am PT on February 15th
  • Week 2: Offer starts at 10am PT on February 15th and end at 9:59am PT on February 22nd
  • Week 3: Offer starts at 10am PT on February 22nd and end at 9:59am PT on March 1st