Daniel,
Your Paid Character Transfer for the character ***** on the realm VEK'NILASH has finished processing and is now ready to be finalized.
- The transfer will move this character to the Ravencrest realm and the ******** account. Your account WILL NOT have further access to this character if you finalize this transfer. This is a ONE WAY TRANSFER!
To finalize the transfer process and complete the charge to your credit card, please sign into the Paid Character Transfer Transactions page at this link, and follow the instructions there:
http://www.wow-europe.com/character/character-transfer-status.html
Once the process is complete, and the credit card or direct debit payment is finished, each character transferred will be immediately available for play at its new location.
If you have questions or concerns about the Character Transfer procedure, we invite you to please visit the following links:
- Character Transfer FAQ:
https://www.wow-europe.com/character/pct/character-transfer-faq-small.html
- Character Transfer Disclaimers:
https://www.wow-europe.com/character/pct/character-transfer-randd-small.html
- Billing & Account Services Customer Support:
http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html
We thank you for using the Paid Character Transfer service, and for playing World of Warcraft!
Regards,
The World of Warcraft European Support Team
Blizzard Entertainment
http://www.wow-europe.com/en/
---------
Hallo Daniel,
Ihr kostenpflichtiger Charaktertransfer für den Charakter ***** auf dem Realm VEK'NILASH wurde durchgeführt und kann jetzt beendet werden.
- Der Transfer wird diesen Charakter auf den Realm Ravencrest und den Account ******* verschieben. Ihr Account wird KEINEN Zugriff mehr auf diesen Charakter haben wenn Sie den Transfer durchführen. Dieser Transfer ist NICHT UMKEHRBAR!
Um den Transfer abzuschließen und Ihre Kreditkarte zu belasten, öffnen Sie bitte die Seiten zum zahlungspflichtigen Charaktertransfer unter diesem Link und folgen den Anweisungen:
http://www.wow-europe.com/character/character-transfer-status.html
Nachdem der Vorgang abschlossen ist und Sie mit Ihrer Kreditkarte oder per Bankeinzug bezahlt haben, wird jeder transferierte Charakter sofort auf dem Transferziel spielbar sein.
Sollten Sie Fragen oder Bedenken zum Charaktertransfer haben, so werfen Sie bitte einen Blick auf folgende Links:
- FAQ zum Charaktertransfer:
https://www.wow-europe.com/character/pct/character-transfer-faq-small.html
- Einschränkungen des Charaktertransfers:
https://www.wow-europe.com/character/pct/character-transfer-randd-small.html
- Rechnungssupport:
http://www.wow-europe.com/de/support/accountbilling.html
Vielen Dank für die Nutzung des kostenpflichtigen Charaktertransfers!
Mit freundlichen Grüßen,
Das europäische World of Warcraft Support-Team
Blizzard Entertainment
http://www.wow-europe.com/de/
---------
Bonjour Daniel,
Votre Transfert de Personnage Payant - concernant le personnage ****** sur le royaume VEK'NILASH - vient de terminer avec succès une série de vérifications préalables. Votre transfert est désormais prêt à être finalisé.
- Le transfert va déplacer votre personnage vers un autre royaume - le royaume Ravencrest - et vers un autre compte : ********. Attention, si vous finalisez ce transfert, votre compte actuel n'aura alors PLUS JAMAIS accès à votre personnage. Pas de retour en arrière possible, c'est un transfert à sens unique !
Pour finaliser votre transfert et le paiement avec votre carte de crédit, merci de vous identifier sur la page des transactions du Transfert de Personnage Payant. Cliquez sur le lien ci-dessous, et suivez les instructions :
http://www.wow-europe.com/character/character-transfer-status.html
Lorsque le transfert et le paiement par carte de crédit ou débit direct seront finalisés, chaque personnage transféré sera immédiatement disponible pour jouer.
Si vous avez des questions sur le processus du Transfert de Personnage Payant, nous vous invitons à consulter les liens suivants :
- FAQ Transfert de Personnage Payant :
https://www.wow-europe.com/character/pct/character-transfer-faq-small.html
- Avertissements et Exonérations :
https://www.wow-europe.com/character/pct/character-transfer-randd-small.html
- Contacter l'Assistance Facturation et Comptes :
http://www.wow-europe.com/fr/support/accountbilling.html
Nous vous remercions d'avoir utilisé notre service de Transfert de Personnage Payant. Bon jeu avec World of Warcraft !
Cordialement,
L'équipe d'assistance européenne de World of Warcraft
Blizzard Entertainment
http://www.wow-europe.com/fr/