Early Access BattleBit Remastered

tenho visto pessoal a jogar isto e tanta a gente a dar tryhard num jogo que parece para crianças e o openmic faz este jogo uma comédia para jogar com os amigos. ando a jogar battlefield e estou a pensar comprar isto mas quero ver como vai amadurecer antes de gastar €, e o estilo artistico do jogo faz com que mesmo em tryhard as pessoas parecem levar as mortes com tranquilidade.

honestamente parece-me mais divertido que battlefield e atualmente ando a apanhar muitos cheaters tanto no bf1 como no bf4.
 
bbr_banner2.png

Developer: SgtOkiDoki, Vilaskis, TheLiquidHorse
Publisher: SgtOkiDoki
Platform: PC
Genre: FPS/Shooter/Multiplayer/Military

ABOUT THIS GAME​

BattleBit Remastered aims for a chaotic, massively multiplayer online first-person shooter experience.


PRIMARY FEATURES​

  • Destructible environment & levolution.
  • Exhaustively optimized for high frames-per-second gameplay.
  • Proximity-based voice chat for real-time communication with friendlies and enemies.
  • Enhanced netcode for an FPS game, supporting 254 players per server, with high tickrate performance.

Icon_01.png

Video01_Compressed_Cropped.gif

FEATURES​

  • Vehicular combat with tanks, helicopters, transports, and sea vehicles.
  • 45+ weapons with extensive customization options for tailored combat.
  • Classic class system with Assault, Medic, Engineer, Support, and Recon roles.
  • Experience dynamic day and night gameplay across 19+ strategically designed maps

Icon_02.png

Video02_Compressed_Cropped.gif

Boa noite, gostaria de saber se mais alguém anda a jogar este jogo a quem me possa juntar.
Pesquisei pelo forum mas não encontrei nenhum post acerca dele.
Cumpz
 
Última edição pelo moderador:
Back
Topo