Nintendo Bayonetta 1 & 2 (PlatinumGames)

ValtermcPires

Colaborador
Staff
É lançado para a Switch 16 Fevereiro (NA e EU) e 17 Fevereiro no Japão. Bayonetta 1 vai ser digital-only e Bayonetta físico e digital.


New Features for Bayonetta 2 on the Switch
As Bayonetta 2 comes to the Nintendo Switch, it’s picking up a few extra features!

Local wireless cooperative play
The previously online-only coop Tag Climax is going local! Team up with a friend to take it on – online or off.
amiibo support
Bayonetta 2 for Nintendo Switch will support amiibo, including the Bayonetta amiibo from the Super Smash Bros. series.

Video capture support
Record gameplay videos, starting up to thirty seconds before you press the capture button. Share videos from your Switch’s Album to Facebook and Twitter to show the world your skills!

Pricing
Players who purchase the game in stores at a suggested retail price of $59.99 will receive a free download code for the original Bayonetta game. Consumers looking to purchase the digital versions of the games for Nintendo Switch can do so via Nintendo eShop or Nintendo.com.

*The digital version of Bayonetta 2 can be purchased in Nintendo eShop on Nintendo Switch for $49.99, with the option to also then purchase the digital version of the original Bayonetta game for $9.99. However, if players choose to download the standalone digital version of Bayonetta first, they will pay $29.99, with the option to then get the digital version of Bayonetta 2 for an additional $29.99.

QCRKDdI.jpg


ePhXEs6.jpg


Japan gets a special edition of Bayonetta 1 & 2 called "Non-Stop Climax Edition". The set includes Bayonetta 1+2 in a steelbook case, 22 art cards and three sets of stickers. Coming February 17 for 9980 yen.
 
Tenho o Bayonetta 1 para PC e o Bayonetta 2 para a Wii U. São jogos bons, mas não suficientemente bons para os comprar novamente. No caso do Bayonetta 1 seria a terceira vez, sendo que o comprei inicialmente para a PS3, naquele port ranhoso.

Não obstante, é bom ver os jogos Wii U na Switch. Precisam de vir é a preços decentes.
 
Oh sendo assim, excelente então!! Eu já tenho o primeiro para PC, depois recebi de borla tanto o primeiro como o segundo para a Wii U, e agora compro esta edição ^^
 
Eu tinha a edição especial pré-reservada mas cancelei. Fui hoje a loja para ir comprar uma edição normal mas como estava a 59,99 euros, dei um lol e vim-me embora. Pagar preço de jogo novo por um port de um jogo com não sei quantos anos. :lol: Segunda logo mando vir da amazon porque lá está a 44 euros.
 
Não aproveitei o preço da pre reserva.
Entretanto voltei ao site e está a mesma com os 15% ficando a 50e. Aproveitei, na Amazon.es fica ao mesmo preço.
Como não joguei nenhum deles em nenhuma plataforma, felizmente calha me bem.
 
Back
Topo