Caixa - Growing Skeleton

rxpt

Power Member
Boas

Gostava de saber a vossa opinião sobre esta caixa:





não me agrada muito a ideia de estar toda aberta mas achei engraçada a caixa, é diferente

Digam a vossa opinião.

Cumps
 
Boas

Gostava de saber a vossa opinião sobre esta caixa:

...

não me agrada muito a ideia de estar toda aberta mas achei engraçada a caixa, é diferente

Digam a vossa opinião.

Cumps

Já existia algo semelhante, desenvolvido pela Antec. Por aqui podes tirar algumas conclusões

Nesta review: http://www.hardwaresecrets.com/article/637/1

Antec Skeleton is an unusual case targeted to users worried about airflow and likes a case with a very different looks. Here is a summary of what we found about this case.
Strong Points

  • Excellent 250-mm fan with on/off switch and three speeds.
  • Presence of Firewire and eSATA ports on the front panel.
Weak Points

  • Provides no protection to your components. A simple paper clip can destroy your computer. Imagine the damage a cup of coffee can do.
  • No protection against dust.
  • Power supply is installed sideways, making it difficult to install the AC power cord.
  • The quick release mechanisms from the drive bays are good but require additional regular screws.
  • Having hard disk drives literally hanging outside the case is a bad joke.
  • Very expensive.
Nunca a vi ao vivo, mas sou completamente de acordo com dois pontos:

É completamente diferente do que estamos habituados, por aí acho um ideia muito engraçada. Proporciona uma boa circulação de ar.
No entanto, não tem qualquer protecção contra pó e contra qualquer tipo de objecto que possa acidentalmente cair sobre a caixa.
 
Back
Topo