Xbox Call of Duty 4 Beats Halo 3 on Live

Qual o melhor!?


  • Total voters
    97

|JoaoP|

Power Member
Activision claims CoD4 sold over seven million units worldwide in 2007.


Brilliant first-person-shooter Call of Duty 4 was 2007's biggest selling game, publisher Activision has claimed.
CoD4, as fans affectionately call it, sold "in excess of seven million units according to the NPD Group, Chart Track and the GFK Group" worldwide.
Activision's claim that it was 2007's number one selling game in terms of units worldwide suggests it sold more than Microsoft's blockbuster FPS Halo 3 during the same period.
Even more astonishing is that CoD4 has sold more than Halo 3 in a shorter space of time. CoD4 was released in November 2007, whereas Halo 3 was released two months earlier, in September 2007, giving it a two month head start.
Recently Microsoft announced that CoD4 had overtaken Halo 3 for the first time as Xbox LIVE's most popular game, based on unique users

Fonte

LIVE Activity for week of 1/14

Parece que o "Rei" da Xbox caiu do torno :007:
Para mim não e muito surpreendente, já que ambos os jogos estão a um nível muito bom.

Agora uma poll, para voçes qual o melhor jogo?!?

Halo 3 ou Call of Duty 4?
 
Embora já não jogue Halo 3 no Live, tenho os dois jogos (CoD4 para o PC no entanto) e acho o Halo 3 mais divertido no online.

Um abraço,

_Rock_
 
O CoD4 é dos melhores jogos de sempre. Ponto.

Poucos jogos me deram tanta satisfação enquanto jogador. A intensidade dos combates é verdadeiramente épica!
 
Cod4, curiosamente só joguei dois jogos para a 360 que foram cod4 e halo3.:lol: Voto no cod4, mas n é por ser mais realista, simplesmente diverte-me mais.
 
sao jogos bastantes diferentes mesmo assim.Eu jogo Halo porque acho o mais divertido,mas quando quero algo mais realista pego no COD4
 
Back
Topo