1. Este site usa cookies. Ao continuar a usar este site está a concordar com o nosso uso de cookies. Saber Mais.

Dell Unveils New XPS Gaming Desktop...

Discussão em 'Novidades Hardware PC' iniciada por PsySc0rpi0n, 9 de Janeiro de 2007. (Respostas: 11; Visualizações: 1377)

1. PsySc0rpi0n

PsySc0rpi0n Power Member

Dell just announced their latest gaming desktop, the XPS 710 H2C Edition Gaming Desktop.

The computer comes in a black chassis and includes some fancy new two-stage cooling system as well as an Intel quad-core overclocked processor.
    Dell's H2C cooling system is a custom two-stage process. First, a liquid-to-air heat exchanger that works like a car's radiator removes most of the heat from the processor. Then, a fluid chiller removes more heat with ceramic-based thermoelectric cooling (TEC) modules like those used in space shuttles to transfer heat from the sunny side to the cold, dark side in space. Sensor controls help prevent the formation of frost or condensation by helping to keep the processor slightly above ambient room temperature. ​
    The base $5,500 computer comes with:
    -- Factory-installed Dell H2C two-stage cooling solution including a fan, liquid-to-air heat exchanger, TEC fluid chiller, and circuitry that regulates the fan and TEC voltage to cool the processor efficiently during normal and over-clocked operation
    -- Intel(R) Core Extreme QX6700 quad-core processor factory overclocked to 3.2 GHz
    -- Two NVIDIA(R) GeForce(R) 8800 GTX graphics cards with quad scalable link interface technology for high-definition gaming resolution
    -- 4 GB(2) 667MHz DDR2 memory for fast loading of programs and screens
    -- Dual 160 GB(3) 10,000 RPM hard drives (with room for two additional hard drives)
    -- Dual optical drives
    -- Dell UltraSharp(TM) 2007WFP 20-inch widescreen flat-panel monitor with Dell AS501 flat-panel mount speakers
    -- The Razer Tarantula(TM) gaming keyboard and Razer Copperhead(TM) gaming mouse
    -- Microsoft(R) Windows(R) XP Media Center Edition 2005 operating system

fonte

Última edição pelo moderador: 9 de Janeiro de 2007
  2. vsmn

vsmn Power Member

Por esse preço até devia de vir com o 2407WFP

3. PsySc0rpi0n

PsySc0rpi0n Power Member

Pode ser um PC caro mas tb vem bem equipado...

Não é preciso exagerar... Esse monitor custa um balurdio... Cerca de $680...:wow:

at prxm...

4. Koncaman

Koncaman Utilizador Saloio

eu gostava era de saber onde é que els vão buscar discos de 160Gb e 10k RPM...
    (partindo do principio que não são SCSI)

o preço até se justifica (arriscaria dizer que é um bom preço, tendo em conta o PVP dos componentes)

5. PsySc0rpi0n

PsySc0rpi0n Power Member

Bem visto, nem tinha reparado... Tv seja erro do artigo, naum sei... Temos é os Raptor mas esses são de 150Gbs, né??

at prxm

6. mascarilha

mascarilha I folded Myself

mais

tb vou por na thread da CES mas nao apagues este topico , mas quando for assim mete antes tudo na thread da CES ;)

cumps

Última edição: 10 de Janeiro de 2007
  7. Zar0n

Zar0n Power Member

Dá para comprar só a caixa? :)

8. FASC

FASC Power Member

Era exactamente isso que me estava a passar pela cabeça! ;)

9. Goncalo Silva

Goncalo Silva Power Member

Acho que o preço é razoável.. quanto à maquina, é escusado dizer que é fantástica.

Não gosto da caixa, lol :p

10. 3xpt0

3xpt0 Power Member

WD Raptor® X

Rotational Speed10,000 RPM (nominal)

abraços

11. Zar0n

Zar0n Power Member

O raptor é de 150GB logo é um SCSI ou então é um typo.

12. Ruben_MadTech

Ruben_MadTech What is folding?

Acho que não, deve ser exclusiva para aquela configuração de hardware!

Partilhar esta Página