PC Destiny 2 (Bungie)

Destiny 2 PC Beta

Early Access: August 28
Open Beta: August 29
Beta Ends: August 31

Minimum Requirements
We know you want to know what you’ll need to play. This question has been floating on the winds of the Internet ever since we finally uttered a sentence with the words “Destiny” and “PC” and “Yes!”

The following are the specs for what you’ll need to build to participate.

Recommended Spec


CPU

Intel - Core i5-2400
AMD - Ryzen R5 1600X

GPU

Nvidia - GeForce GTX 970
AMD - Radeon R9 390

RAM

8GB

Minimum Spec


CPU

Intel - Core i3-3250
AMD - FX-4350

GPU

Nvidia - GeForce GTX 660 2GB
AMD - Radeon HD 7850 2GB

RAM

6GB

These are the specs for the Beta. They could change before launch on October 24. It all depends on how things play out.
 
Parece que a Beta de PC vai ter mais um mapa do que a das consolas:
New details regarding Destiny 2's PC beta were revealed this afternoon as part of Bungie’s weekly update. The content will largely be the same as what console players experienced a few weeks ago—with one obvious exception. PC players will have access to a new Control PvP map, Javelin-4. The news follows a system requirements and date announcement for the beta, set to run from August 28 to 31.
 
Última edição:
chegou hoje a minha key para o destiny 2 beta

apareceu no site da bungie depois de ter feito redeem do codigo da pre-order há uns meses atrás.
 
Não sei, mas quero pertencer também, hehehe. Nunca joguei Destiny, o 2 em PC será a minha primeira experiência nesta franchise e, como tal, espero ter companhia angariada por aqui, hehehe.
 
Pessoal existe algum clan da zwame para a versão pc?
Vou acreditar que tal como nas consolas há um clã em que podes escolher qual a plataforma a representar, se for esse o caso sim já existe clã criado pelo @Daimon


Edit:



2gGdZN4.jpg


Clan rewards. O tempo investido por cada membro traz benefícios para o grupo todo. Quanto mais activo o clã for, maiores são as recompensas.

Este é o clã oficial do fórum (antigo Zwame Legends). Eu fiz uma pequena limpeza a pensar no Destiny 2, tirando quem não era activo no Destiny há muito tempo, mas todos são bem vindos de entrar.

https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=583894
 
Back
Topo