1. Este site usa cookies. Ao continuar a usar este site está a concordar com o nosso uso de cookies. Saber Mais.

Diferença entre duas P5k's

Discussão em 'Dúvidas e Suporte Técnico PC' iniciada por PaiNatal_DEUS, 23 de Julho de 2007. (Respostas: 4; Visualizações: 435)

1. PaiNatal_DEUS

PaiNatal_DEUS Power Member

Boas, eu estou pensar em trocar a minha Striker Extreme por outra board, estou encaminhado para uma Asus P5K, agora não sei qual é a diferença entre a P5K Premium/WiFi-AP e uma P5K Deluxe/WiFi-AP, alguem sabe a diferença?

Cumpz[[]]

2. Scarecrow

Scarecrow Power Member

To celebrate its 18th Anniversary, ASUS has released the 3rd Generation Black Pearl Special Edition P5K Premium motherboard. This new motherboard utilizes specially-designed technologies that provides overclocking up to 100% faster speeds in water-cooled systems; and stays 40ºC (72ºF) lower than other thermal solutions. The P5K Premium also comes equipped with built-in native DDR2 1066 memory support that can be overclocked to DDR2 1400. Additionally, it is able to provide users with stable CPU power and 30% reduced power ripples during heavy loading; while signal delivery is enhanced with low cross-talk for even faster speeds. Furthermore, it provides cooler operations, enhanced 8-channel HD Audio with built-in AI Audio 2 and a host of innovative tools and features.

Qual é a diferença de preço entre elas?? Não tive paciência para ver as specs.. mas parece ser só uma "edição especial" por causa do aniversário da ASUS?

Cumps

3. PaiNatal_DEUS

so isso? então o performance é igual?

4. Scarecrow

Scarecrow Power Member

Parece que sim.. mas essa é muito mais cara que a outra?

5. PaiNatal_DEUS

Uma diferença de 15€

Partilhar esta Página