PC F1 2020 (Codemasters)

ShadowPeter

Colaborador
Staff
F12020_70Car_16x9.jpg

Developer: Codemasters
Publisher: Koch Media
Genre: Racing
Platforms: PS4, Xbox One and PC
Release Date: 10/07/2020

F1 2020 Announced, Hits the Grid This July with Deluxe Schumacher Edition

Codemasters has announced F1 2020, the latest entry in the series that promises to be "the biggest F1 game yet". Boasting a variety of new features including split-screen, a driver-manager My Team mode, and two new circuits, F1 2020 will also include more customisable settings for tailoring your race experience.

Career mode will also return with three different lengths to choose from, including a shorter, truncated 10 race Career option or medium-length 16 race option, if you prefer. Obviously, the full 22 race Career will still be available, with the new Hanoi and Zanvoort circuits included.

In F1 2020, you'll be able to "be the 11th team" when the game launches for PlayStation 4, Xbox One, and PC on 10th July 2020, with a Seventy Edition bundling a set of exclusive in-game items celebrating the 70th Anniversary of Formula One or the Michael Schumacher Deluxe Edition with various bonus content.

The F1 2020 Schumacher Deluxe Edition will include all Seventy Edition content, early access to four of Schumacher's iconic cars -- the 1991 Jordan 191, 1994 Benetton B194, 1995 Benetton B195, and 2000 Ferrari F1-2000 -- three-day early access to the game, themed customisation items, and a unique podium celebration.

 
Vamos ver o que sai do my team mode, mas pelo que tenho visto pelo menos a IA parece muito mais consistente com o jogador, uma das piores coisas do F1 2019 era aquela super tracção e velocidade de ponta que a IA tinha e era irrealista e frustrante! Mas pelo menos por enquanto a nova IA parece melhor nesse aspecto. Mas não me admirava nada que na versão final viessem com overtake ilimitado ou algo parecido...
 
Última edição pelo moderador:
Só espero que a tracção e o drag nos carros venha mais bem ajustado à realidade neste 2020. Embora sei que este ano ainda não houve GPs, já deu para ver que nos testes em Barcelona estavam já mais rápidos que o ano passado.
No F1 2019, os carros tinham mais drag e menos aerodinâmica que os do F1 2018, ao passo que na F1 real, os carros em 2019 estavam ainda melhores que a sua versão de 2018.

Isso, e espero que os campeonatos online voltem a vir com as mesmas opções que tinham em 2018. O 2019 para mim só teve melhores gráficos que o antecessor, no resto estava bem pior.
 
Vamos ver o que sai do my team mode, mas pelo que tenho visto pelo menos a IA parece muito mais consistente com o jogador, uma das piores coisas do F1 2019 era aquela super tracção e velocidade de ponta que a IA tinha e era irrealista e frustrante! Mas pelo menos por enquanto a nova IA parece melhor nesse aspecto. Mas não me admirava nada que na versão final viessem com overtake ilimitado ou algo parecido...
quanto ao f1 2020 seria muito bom um modo coop online do modo carreira my team.
 
Última edição pelo moderador:
Back
Topo