Ferrari Virtual Race

Fivewin

Power Member
Download

What is the Ferrari Virtual Race?
The Ferrari Virtual Race is a racing simulator, that allows you to race a Ferrari (customised for you at the Atelier) around the legendary Mugello circuit.

How does it work?
1. Download the Ferrari Virtual Race to your PC.
2. Configure your ideal car at the Atelier.
3. Save your bespoke car in My Ferrari.
4. Export your dream car from My Ferrari to the Ferrari Virtual Race.

To see how your 612 Scaglietti takes the San Donato corner, or how your Fiorano looks on the Luco bend, download the Ferrari Virtual Race now.

Stay tuned
The 599 GTB Fiorano, 612 Scaglietti and 430 Scuderia are all ready to be driven in the Ferrari Virtual Race. The rest of the range will be available soon – but why wait? You can save your customised California, F430 or F430 Spider to My Ferrari to drive at a later date.

Go head to head
An online version of the Ferrari Virtual Race will be available soon, so you can pit your racing skills against players from all over the world, with exclusive prizes for the best drivers.

Minimum specifications
Operating Systems: Microsoft Windows XP with at least Service Pack 2 or Vista with Service Pack 1
DirectX(r) 9.0c (June 2008)
Processor: AMD(r) Athlon 64 3200+ or Intel Pentium(r)4 3.2GHz or better
Memory: 1024 MB RAM
Hard drive: 500 MB free HD space
Video card: DirectX 9.0c compatible with at least 256Mb memory
Sound card: DirectX 9.0c compatible
DirectX Version 9.0c
Supported video cards: AGP 8x or PCI Express
* ATI(r) Radeon(r) X800 or better
* nVidia(r) GeForce(r) 6600 GT or better
with at least Shadermodel 2.0 and Hardware T&L
Not compatible with integrated video devices, laptops in particular.

Recommended specifications
Processor: AMD(r) Athlon 64 x2 4800+ or Intel(r) Core2 2GHz or better
Memory: 2048 MB RAM
ATI(r) Radeon(r) 3850 or better
nVidia(r) GeForce(r) 8800GT or better
 
Já experimentei o jogo e .. Meh.. É fraquito.

A física em si não é nada de especial, os gráficos idem, o público .. Acho que o Fifa 2001 supera .. É giro para entreter durante uns 15 minutos.
 
Os gráficos não são nada de especiais mas para um jogo de borla estão muito bem , é pena ser tão curto o jogo. :(

Cumps.

Quem quiser um BOM jogo de borla tem o Bmw M3 challenge, e MUITO melhor que este.

Agora para quem nao for muito exigente este serve muito bem, podia estar bem pior
 
Eu não disse que este era o melhor , apenas que estava muito bem para um jogo grátis ! :p

Cumps.

lolol eu tambem nao estou a criticar ninguem, so estou a dizer que existem alternativas dentro do mesmo genero ;)

off topic: eu pelo menos adorei o m3 challenge, no dia em que saiu varios users do forum fizeram o download e fomos jogar online, uma corrida com 6 users acabou numa epica batalha entre 3 pelo primeiro lugar, e a muito custo consegui ganhar, por um nano segundo lololol. e a prova que um jogo pequeno e simples pode trazer bons momentos.
 
lolol eu tambem nao estou a criticar ninguem, so estou a dizer que existem alternativas dentro do mesmo genero ;)

off topic: eu pelo menos adorei o m3 challenge, no dia em que saiu varios users do forum fizeram o download e fomos jogar online, uma corrida com 6 users acabou numa epica batalha entre 3 pelo primeiro lugar, e a muito custo consegui ganhar, por um ******** lololol. e a prova que um jogo pequeno e simples pode trazer bons momentos.
Ninguém disse que estavas a criticar ( :p ) , só disse ... bem.. ve os meus posts xD

Vamos lá parar com isto ;)
 
Back
Topo