First builds of Mac OS X 10.4.8 released to developers

Pikeno

Power Member
Apple Computer on Monday released to developers the first pre-release builds of Mac OS X 10.4.8, a maintenance and bug fix update for its Mac OS X 10.4 Tiger operating system that is currently under development.

In addition to improving the stability and performance of Tiger, sources say Apple will target specific enhancements towards AFP, DVD Player, iCal, iPhoto, Mail and Safari.

The Cupertino, Calif.-based company also appears to be working on improvements to the operating system's underlying components, including fonts, graphics, modem usage, networking, the Rosetta emulation environment and printing.

Builds of Mac OS X 10.4.8 Update were released for Macs with both Intel (build 8L2108) and ***** (build 8L108) processors, sources said.

Mac OS X 10.4.8 is expected to be amongst the final batch of updates to Tiger, as Apple has stated that it will release Mac OS X 10.5 Leopard to consumers during the first half of 2007.

Fonte: http://www.appleinsider.com/article.php?id=2001

Parece que antes do Leopard ainda vamos ter um upgrade ao OS X para aguçar o apetite...
 
Última edição:
Duh.. esse é só o primeiro????

Que eu saiba o Tiger já tem 7 "major" updates, daí irmos no 10.4.7...

Como diz o artigo este é capaz de ser o ultimo ou um dos ultimos para o Tiger.

Explica lá melhor a tua ideia que eu não percebi...
 
Última edição:
Duh.. esse é só o primeiro????

Que eu saiba o Tiger já tem 7 "major" updates, daí irmos no 10.4.7...

Como diz o artigo este é capaz de ser o ultimo ou um dos ultimos para o Tiger.

Explica lá melhor a tua ideia que eu não percebi...


Nem tou bem a ver quando é que sai o Leopard.. mas entre todos os diferentes updates para diferentes plataformas, major updates.. server updates.. security updates... bem que podes contar com muitos mais.. e depois de sair o Leopard.. vão continuar a sair updates.. ;)
 
Pois eu estou à espera de pelo menos 10.4.10 já que:

10.0 -> 10.0.4
10.1 -> 10.1.5
10.2 -> 10.2.8
10.3 -> 10.3.9
10.4 -> 10.4.10 (no minimo)...
 
Pois eu estou à espera de pelo menos 10.4.10 já que:

10.0 -> 10.0.4
10.1 -> 10.1.5
10.2 -> 10.2.8
10.3 -> 10.3.9
10.4 -> 10.4.10 (no minimo)...
Estamos em Setembro, a versão 10.4.8 deve sair no final do mês, talvez no inicio de outubro.

A versão 10.4.9 sai em finais de Dezembro principios de janeiro

A versão 10.5 Sai em Fevereiro/Março

Inté
 
Back
Topo