Xbox 360 Forza Motorsport 2

porque?
cUMPS

Não faço a minima, talvez por n ser genuino um disco amovivel, porque era um disco que tinha la em casa IDE de 160GB e comprei-lhe uma caixa e tenho-o usado para backups, etc...

Mas como surgiu esta oprotunidade resolvi telo ligado à X360 e inicialmente dava na boa agora n sei porque, já não o reconhece.

No entanto este fim de semana, o meu pai tras o disco amovivel dele (é mesmo daqueles que se vendem por aí, de marcas tipo Lacie, etc...) e vou ver se é pelo facto de n ser um disco amovivel autentico é que ela n o detecta sempre.


Cumps, :wink:
 
o disco removível faz o mesmo k o próprio hd de 20gb da xbox?
dará para instalar updates da consola e isso no disco externo?
vou experimentar com o meu hoje para ver se da...

cUMPS
 
IGN disse:
IGN: How extensive is the damage modelling in the game?

Dan Greenawalt: There were three levels of damage in Forza 1: no damage, moderate damage, and heavy damage, the latter one being the culprit. With heavy damage, the team learned players would create massive crashes and still come out relatively unscathed. They were taking advantage of a system not built for such abuse. So for Forza 2, the heavy damage mode will be full damage. That is, a serious crash will total the car, ending the race.

Cool!
:)
 
In case you've forgotten, you can still have a doze of Forza Motorsport 2 prior to its release this May. Cable television network SPEED TV announced last October that it will be hosting a four-episode live-action series called "Forza Motorsport Showdown." The said show will feature real-life racers in a US$ 100,000 winner-take-all-format.

At the eve of the program's pilot episode, SPEED TV finally released interesting details about "Forza Motorsport Showdown". Accordingly, it will be hosted by Lee Reherman, the same dude who appeared as Hawk on "American Gladiator". The network's VP for Programming Robert Ecker commented,

These are real people, real crews and real cars battling it out for a very significant cash prize. It's a very dynamic production encompassing an incredible amount of drama and suspense. Each team and personality has to excel in every one of these racing categories to be competitive. There's not much room for error.

Speaking of real people and real cars, six amateur racers made it to the final cut. The world famous Road Atlanta Speedway will be used as the battleground with different course types including Atlanta Dragway At Commerce's Quarter Mile, Road Atlanta's Autocross for Drifting, Two Road Courses, and Lanier Speedway's Oval Track.

It's also worth mentioning that the best driver for each event will be awarded with "credits". These, in turn, can be used by the contestant at the Year One Speed Shop for upgrades that will have to be installed before the next event. The Read link below will take you to the show's official site where programming schedules, as well as re-runs, can be viewed.

Read

We've give you the European release details, the Marketplace contents, the delay issues, and the videos. But to really get to know what Forza Motorsport 2 is all about, we gotta take a good, hard look at its core - the cars. A few days back, we talked about the 2002 Enzo Ferrari and Maserati's 2004 MC12. Now that we've dished out what the Italian auto manufacturers have to offer, we will now talk about the cars of Forza 2 from the German car-makers - Volkswagen and BMW.



2006 Golf GTi (Volkswagen)
  • Engine: 2.0L Turbocharged Inline 4
  • Power: 197 hp (147 kw) @ 6000 RPM
  • Torque: 207 foot-lbs. (280 nm) @ 2200 RPM
  • Curb Weight: 2932 lbs. (1330 kg)
  • 0-60 mph: 6.9 seconds
  • 0-100 mph: 16.6 seconds
  • Top Speed: 141 mph (227 km/h)
  • Forza Motorsport 2 Car Class: D


2005 M3 E46 Coupe (BMW Motorsport)
  • Engine: 3.2L Naturally Aspirated Inline 6
  • Power: 333 hp (248 kw) @ 7900 RPM
  • Torque: 262 foot-lbs. (355 nm) @ 4900 RPM
  • Curb Weight: 3415 lbs. (1549 kg)
  • 0-60 mph: 4.7 seconds
  • 0-100 mph: 11.6 seconds
  • Top Speed: 155 mph (249 km/h)
  • Forza Motorsport 2 Car Class: B
There you have it, some automotive goodies from two respected German car-makers. The game would be racing its way to North American store shelves this May, while Europe would have it by May 30.

:x2:
 
Ai o m3 :D

Tem a visão dentro do carro não tem?


É uma pena mas este jogo não vai ter visão dentro do carro >(. Eu gostava muito e dava muito mais realismo como no GTR2 mas compreendo que é dificil modelar o interior destes carros 3x cada um, pois a medida que nós retiramos peças ao carro para o meter mais leve o interior teria que mudar também ou pelo menos é a desculpa que eles dão.
 
Eu até que nem gosto jogos de carros....esse está a dar vontade de jogá-lo...como já referi num tópico mais acima...Jah queira que tenha uma catrafada de danos à Burnout..:001:
Offtopic: O único jogo de carros que gostei realmente foi o TOCA 3...desgostei até do GT..uma vez que não havia danos visíveis...eu e os danos..:P..cativa-me...what can I say. Gostos ou como se diz em inglês tastes pá são tastes...

Cumprimentos Insanos
 
Eu até que nem gosto jogos de carros....esse está a dar vontade de jogá-lo...como já referi num tópico mais acima...Jah queira que tenha uma catrafada de danos à Burnout..:001:
Offtopic: O único jogo de carros que gostei realmente foi o TOCA 3...desgostei até do GT..uma vez que não havia danos visíveis...eu e os danos..:P..cativa-me...what can I say. Gostos ou como se diz em inglês tastes pá são tastes...

Cumprimentos Insanos

Exactamente como eu :D

Não compro este jogo porque nunca gostei de condução certinha, gosto de destruição. Adorava um jogo da PS1 que n me lembro no nome, era tipo destruction derby :D

Gostei dos gráficos, mas deve ser das imagens, mas ainda vejo alguns quadrados... A X360 era capaz de melhor...
 
Exactamente como eu :D

Não compro este jogo porque nunca gostei de condução certinha, gosto de destruição. Adorava um jogo da PS1 que n me lembro no nome, era tipo destruction derby :D

Gostei dos gráficos, mas deve ser das imagens, mas ainda vejo alguns quadrados... A X360 era capaz de melhor...

Deve ser o Burnout não é?


É uma pena mas este jogo não vai ter visão dentro do carro >(. Eu gostava muito e dava muito mais realismo como no GTR2 mas compreendo que é dificil modelar o interior destes carros 3x cada um, pois a medida que nós retiramos peças ao carro para o meter mais leve o interior teria que mudar também ou pelo menos é a desculpa que eles dão.


Não? >( Acabei de perder 35% de interesse no jogo, só se salva por ter os V-TEC, BMW e Porsches :D

Ia ser tão lindo conduzir um M6 ou M3 por dentro :) E se os criadores do jogo quisessem tinham posto camera por dentro, porque o PGR3 embora n tenha tantos carros tem tb um porradão deles e não é por isso que deixa de ter camera por dentro....
 
Back
Topo