Xbox 360 Forza Motorsport 3

.DX.

Power Member
We know there is a certain section of the readership that hates our guts for posting rumors, but frankly, we really don't much care. We do our best to show exactly where rumors come from, and always leave it to you to make the decision about their truthfulness for yourselves. This next one came from the same survey page that the "Xbox Avatar" rumor came from, and has all sorts of goodies in it.

The page states that Forza 3 will ship on two discs, have some sort of "assist system", will be loaded to the brim with content (400 cars, 100 tracks, etc) and will have car deformation. Really though, the biggest news here is the possible hint (if the survey page is to be believed) that the game was constrained by the limitations of the DVD format ...

http://www.xbox360fanboy.com/2008/06/15/rumor-forza-3-will-have-2-discs-400-cars-more/
 
Desde quando é que um jogo sair em 2 DVD's quer dizer que o jogo foi limitado pelo formato DVD? De qualquer maneira boas noticias gostei bastante do forza 2 e se o 3 vier a sair é compra certa, só espero que suporte o G25.
 
forza3.jpg
 
Mas isso é uma história onde não voltas atrás, mudas de disco quando passas a outra fase do jogo, e diga-se que cada disco tem umas boas horas de entretenimento, por isso também te faz bem levantar do sofá ^^
 
O GT2 usava dois discos. Não vejo nenhum problema nisso.

Nem mais. Um para o Arcade e outro para a Simulação. Até dava para emprestar um a um amigo e poder continuar a jogar com o outro :). Se o jogo não cabe num disco, usam-se 2. Antes isso que estar a cortar funcionalidades só para estar tudo num disco.
 
A parte do drag e principalmente do drift soa-me a fake, num jogo que aposta na simulação como o forza e depois do seu já historial admira-me que se metam em modos tão "à la need for speed..." pelo menos espero eu que não tenha porque acho que só iria estragar o jogo que está muito bem conforme está!

Isso dos dois discos não me faz a mínima diferença, sendo o Forza para mim podia ter 20 discos que não era isso que me ia chatear! :D
 
A sério que depois de ter jogado o MGS4 (e não só) fico cada vez mais convencido que o DVD é uma vantagem pois demora-se muito mais tempo com installs do que a trocar DVD's.
 
Mais um rumor:

Imagine that a year after Forza 3 was released, a new update version of the game became available (for example, Forza 3 2010) that not only included all cars and tracks previously released over the past year, but also 30 of the coolest new 2010 cars and a new unreleased real-world track. It would further include the top 20 user-generated car skins and car tuning setup from the fastest track cars. In addition, all professional race cars would revised with their new 2010 liveries (paint schemes). The price of this updated 2010 version of Forza 3 would be $39.99.

Suppose when Forza 3 launches, a special VIP membership program was available that would entitle the buyer to all future Forza 3 downloadable content, access to exclusive on-line race events and prizes, VIP status on Forza auction house and Community boards, extra server space for photos and videos, and free month of Live. This VIP membership would be available for $19.99.

Image that an exclusive Forza 3 limited Collector’s Edition was released that included the full version of the game plus membership in a special VIP program that would entitle the buyer to all the future Forza 3 downloadable content, access to exclusive on-line race events and prizes, VIP status on Forza auction house and community boards, extra server space for photots and videos, and a free month of Live. The Collector’s Edition would also include exclusive motorsports content not found anywhere else – This could be anything from authentic racing gear (gloves, helments, etc) to specially created automobile manufacture gear (branded jackets, etc) to VIP motorsport event tickets.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=312708&page=5
 
No mundo do PC nunca ninguém andeve a chorar pelos cantos por causa dos installs.

Num pc há muito que os jogos requerem install, até desde o tempo das Disquetes...
Numa consola, só pegou moda agora com a PS3... uma consola nunca deveria pedir installs, muito menos installs de 3gb num disco de 40gb...
 
Back
Topo