Hi5 TechzonePt Group

bad forum.... devia estar la em cima /joking :D
edit: na parte do " about me" ponham a vossa identificação tipo, Malok0 @ foruns & irc.. para as coisas tornarem-se faceis.
(esta ideia é um bocado pita style, so' podia vir do dekker do p@f :D)
 
Última edição:
tipo orkut.. nao sei se sabes o que é..

no site diz:
What is hi5?
hi5 is an online environment for meeting new people, connecting with friends, and sharing ideas. We noticed that online services have become overly specialized. For example, many services focus on a singular purpose such as dating, connecting classmates, or organizing by interest groups. But, people are social beings and don’t like being forced into separate buckets for different things. So hi5 has understood that need and taken a more broad approach, we want to make the Internet more comfortable and enjoyable for everyone. For a hi5 member, purpose can evolve over time and expand in unexpected directions – from reconnecting with old friends, just casually meeting new friends, or to finding someone that you might want to date.

http://www.hi5.com/friend/displayAbout.do
 
lol

(esta ideia é um bocado pita style, so' podia vir do dekker do p@f :D)

se as pitas nao fazem nada, ou so' fazem coisas inuteis, nao serve para nada, apenas conhecer a carinha de quem esta do outro lado a postar (soa-me a abixanado)
ah tambem, escrever mensagens queridas aos amigos, para mais tarde recordar :D
 
Hey porque é que o meu nick é para aqui chamado ? :confused:

MaLok0, confessa que no fundo tu queres é conhecer as minhas amigas :p
 
para aceder as teus contactos msn/hotmail e convidares amigos/as(muito importante esta parte das amigas) se quiseres(obrigatorio, a parte das amigas)

ja agpora
tou la
paulo@murcielago_V12

e ja agora tambem, se alguem usar SMS.ac
sou o icemanv12(tanta nina bonita que se encontra por la)
 
Back
Topo