Huawei Ascend W1

Pois..não fazia sentido vir ao mesmo preço que o Nokia 620..ou HTC 8S. Para vir ao mesmo preço teria que ser bem melhor para chamar a atenção.
 
Mesmo por 250€ livre acho caro para a marca que é.

Se queriam ter share no WP8 deviam fazer como fazem em android..
_____________________

4.5” IPS LCD screen with 720p resolution
4x Cortex-A9 at 1.4GHz
1GB RAM
8MP / 1080p camera

300€
_____________________

E voilá,ficava logo um best buy..
 
conrad.png
 
white_2D00_original_2D00_africa_5F00_crop_5F00_6646B282.png


Microsoft and Huawei today unveiled a new Windows Phone designed specifically for Africa, one of the most rapidly-growing technology markets in the world.

Under the hood, the new phone is a variant of the Ascend W1, which we blogged about when it launched at last month’s Consumer Electronics Show. It sports a 4-inch 480 x 800 display, dual-core 1.2 GHz Snapdragon processor, front and rear-facing cameras, and 4GB of internal storage—all squeezed into a 10 millimeter-thin case. According to Huawei, the phone delivers a whopping 420 hours of standby time (that’s a tad over two straight weeks, folks) thanks to its built-in power-saving technology.
 
Com 4 GB de armazenamento (mesmo podendo usar microSD) é um entrave grande na instalação de aplicações (que só instalam na memória do telemóvel).
É estranha esta limitação na instalação de apps, porque no meu nokia 5800 tenho quase todas as apps instaladas no cartão de memória.
 
Não é estranho..as velocidades de escrita e leitura de um cartão são bem inferiores ás memorias flash..logo as apps que estariam instaladas no cartão iriam ter uma quebra de performance brutal, penso que seja por isto.
 
Back
Topo