Kings
Suspenso
Não coloquei isto na secção do WoW porque o tema de instancing excessivo e não existência do open world é um "problema" de muitos jogos, e parece que até o standard de excelência mudou.
Isto é uma feature/drama já muito conhecido, será que desta vez é bem implementada? Parece que ao fim de 8 anos a Blizzard percebeu que ter 2000 players nas zonas iniciais sempre que sai uma expansão ou então nas zonas de lvl máximo "not working as intended".
Fim do open world?
Q. Why cross-realm zones?
For many years now, the significant majority of the player population online at any given time has consisted mostly of characters at or near the level cap. This has resulted in an environment where characters that are leveling up experience a world that has fewer other players to interact with than what the world was designed for. Cross-realm zones give us the capability to ensure that level-up zones retain a population size that feels more like the high level areas of the game, leading to a more fun play experience for characters of all levels.
Q. How do cross-realm zones work?
When you’re in a zone that is set as a ‘cross-realm zone’ you’ll notice that in addition to the players you’d ordinarily see from your realm, you’ll also see (and be able to play with) players from other realms. This will happen seamlessly, and players will be able to group and quest as they normally would with players from their own realm.
http://us.battle.net/wow/en/blog/5393667/Cross-Realm_Zones_Coming_to_Beta-5_10_2012#blog
Isto é uma feature/drama já muito conhecido, será que desta vez é bem implementada? Parece que ao fim de 8 anos a Blizzard percebeu que ter 2000 players nas zonas iniciais sempre que sai uma expansão ou então nas zonas de lvl máximo "not working as intended".
Fim do open world?