Xbox Just Cause 3 (Avalanche Studios)

Melhor, sinceramente, é ter ambos, e ter a escolha da plataforma na hora de comprar o jogo.

Just Cause 3, se for como o 2, não vai ter grande história, logo aquilo compra-se só para se trollar pelo mapa. Nessa lógica, faço como com o 2, compro-o a 5 euros no PC.
 
Melhor, sinceramente, é ter ambos, e ter a escolha da plataforma na hora de comprar o jogo.

Just Cause 3, se for como o 2, não vai ter grande história, logo aquilo compra-se só para se trollar pelo mapa. Nessa lógica, faço como com o 2, compro-o a 5 euros no PC.

Nada contra ti, fazes tu muito bem a aproveitar os saldos do steam.

Mas se todos comprassem passado uns anos e a 5 euros o jogo tinha ficado pelo Just Cause 1.

Já neste por pouco foi micro transacções e acho que isso vai ter algum efeito no jogo, secalhar o orçamento para o 3 até foi o mais pequeno de todos.

A square enix anda a dar cabo dos seus IPs todos, e jogos que vendem BEM.

O JC2 vendeu 6 M, mas falta saber quantas copias foram compradas a 5 euros e por ai, pois devem ter sido muitas.

Este vai ser para comprar day one este jogo está no meu TOP 10 de melhores jogos que joguei, gameplay wise é uma diversão, o primeiro e segundo grandes memórias... Passei tantas horas neles.

Outra coisa parece que a condução vai ser corrigida pois tem na equipa gajos do burnout.
 
Exploring The Fictional World Of Medici In Just Cause 3

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A lot of developers will buy photo books or travel videos based on the locations they're designing a game around; Avalanche Studios collects vacation photos. Anytime someone on staff gets back from a trip to the Mediterranean they send over their photos to Avalanche's art team and writes it off as a travel expense. Avalanche has used this database of photos to create the fictional world of Medici, the setting for Just Cause 3. To get a better understanding of this new world, we spoke with art director Zach Schlappi who walked us through the game's entire ecosphere.

Mais aqui - http://www.gameinformer.com/b/featu...lanche-keeps-just-cause-3-vista-original.aspx
 
Just Cause 3 director says it’s “lighthearted”, “campy” and “just silly”

“I think it’s lighthearted,” game director Roland Lesterlin told GameReactor.

“From the very beginning we’re always sitting there and checking out the world and saying ‘well, if I’m playing with physics and I’ve tethered someone up to a wall and then a car next to it and the whole thing explodes,’ well it’s just silly.

“And then if you had a serious story next to it, it just wouldn’t really fit together, so our story has the same sort of humour in it. It allows us to be a little campy and fun.”

Lesterlin also said that Just Cause is a lot of fun to make, and that he thinks that shows in the end product. Hit the link above for his full comments.
 
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