Xbox Killer Instinct (Double Helix/Iron Galaxy)

Preços revelados:

Killer Instinct” for Xbox One will be free to download with one free playable character available. Additional characters will be available for purchase starting at $4.99 / £3.99 / €4.99 each.

Players can also purchase special discounted character packages:

Combo Breaker Pack –– Save 50 percent instantly by purchasing the Combo Breaker pack,

Combo Breaker Pack Includes

- The first 8 characters (6 at launch, plus 2 characters before their official post-launch release) for $19.99 / £16.99 / €19.99.

Ultra Edition – The Ultra Edition delivers the best value for “Killer Instinct” fans. Available for $39.99 / £34.99 / €39.99,

The Ultra Edition includes:

- The first 8 characters (6 at launch, plus 2 characters before their official post-launch release)
- Character accessory packs
- Character costumes
- The original “Killer Instinct” arcade game

Só oito personagens. :/
 
Vai lá ver melhor quanto custa o SFIV... A nova edição custará 40€. E são dezenas e dezenas de personagens.

Em abono da verdade, os títulos KI nunca tiveram um leque de personagens muito grande (10 ou 11 personagens), como tal, seria irrealista esperar que este KI tivesse mais de 20 personagens.

O facto de não ter havido um KI por tanto tempo, também contribuiu para não haver uma evolução neste campo.

8 personagens é sem dúvida pouco mas damn, o jogo tem cá um aspecto :o

Mas mantém as expectativas baixas. Afinal de contas, estamos a falar de uma série que esteve em hibernação durante 17 anos, e que agora acordou graças a uma produtora que não tem experiência em fazer jogos de luta.
 
Back
Topo