Multiplataforma Kingdom Come: Deliverance (Warhorse Studios, ex-Mafia 2 devs)

JqMiYVw.jpg


Já andam a mandar email para quem participou no kickstarter.
 
Kingdom Come: Deliverance To Run at 1440p on XB1X with Slightly Enhanced GI & Particles; 1080p on PS4 Pro

Kingdom Come: Deliverance is listed on Microsoft’s official Xbox One X enhanced page. Can you share with us your take as a developer on the ‘most powerful console ever made’ as well as the technical specifications of this version (native resolution, target frame rate, graphics settings etc.)?

Currently, it surely is the most powerful console. In general, it allows us to use 1440p resolution, top quality Global Illumination, more and better shadows, better lighting and LOD distances compared to the regular Xbox One.

Will the game also feature dedicated enhancements for Sony’s PlayStation 4 Proconsole and if so, how do they compare with the Xbox One X?

The PS4 Pro is a powerful console as well and we are trying to utilize the power of each platform – within the limits of the CryEngine. We heavily modified the engine to our needs and are very happy with the results. But compared to the Xbox One X, the PlayStation 4 Pro runs at 1080p resolution and slightly worse Global Illumination/particle effects simulation. Then again – we are pushing all platforms to their limits. Both the base PlayStation 4 and Xbox One will run at 900p.

Will Kingdom Come: Deliverance feature support for High Dynamic Range (HDR) displays and if so, on which platforms?

No, the CryEngine 3.8.6 does not support this technology.

;

The PR Manager didn’t specify the target frame rate on consoles in his replies, but it is a safe bet to assume that it will be 30fps just like practically every major open world game on consoles

https://wccftech.com/kingdom-come-1440p-xb1x-1080p-ps4-pro/

PS4 e Xbox OG ambas a 900p
 
A maneira como todo o ambiente é gerado e todo o "customize" da nossa personagem é super interessante, mas depois aquele modo de combate, não sei se ainda é por estar demasiado habituado ao do Witcher e companhia faz-me um bocado de impressão.

Para dizer a verdade já nem me lembro do último RPG que joguei com este tipo de gameplay.
 
A maneira como todo o ambiente é gerado e todo o "customize" da nossa personagem é super interessante, mas depois aquele modo de combate, não sei se ainda é por estar demasiado habituado ao do Witcher e companhia faz-me um bocado de impressão.

Para dizer a verdade já nem me lembro do último RPG que joguei com este tipo de gameplay.

Supostamente é para ser um combate realista , sem magias e movimentos de super herói.

No entanto a realismo pode se tornar aborrecido e esse também é o meu receio quando vejo aquele combate , se o sistema de colisão e hitboxes não estiver bem feito vai ser uma dor de cabeça.

Eu espero que esteja bom porque é um jogo que tenho seguido , não devo comprar logo no lançamento á semelhança do que tenho feito com quase todos os jogos , por isso vou ter tempo para ver opiniões sobre o jogo .
 
Sim, o realismo aqui é a palavra chave nem é isso que está em causa. Mas é daqueles jogos que só pegando nele, e ver como é que é a longevidade de tal gameplay resulta é que poderei dizer é ao meu gosto. Mas no resto tenho que admirar que me cativou a 150%.
 
Quase que parece um simulador! tem bastante potêncial, e estou com uma vontade enorme de arriscar e comprar o jogo, aliás é de louvar e recompensar empresas que apostam e arriscam em fazer algum diferente e inovador.
 
Back
Topo