Logitech G series

MATRA

1st Folding then Sex
Depois de ter postado o novo Razer é a vez da Logitech apresentar a sua nova série de ratos, a G series.
G1
00138897.jpg

G5
00138900.jpg


00138899.jpg


The first names G1, it should be very close to the MX300 and will be accompanied by a new sensor 5.8 Mpixels. The G5 model is certainly the most original mouse of this new range. It has a laser sensor accompanied by an optical resolution of 2000 dpi which can be modified in real time via a button + and -. But the large originality of this model is under the mouse, since one finds at this place a system of small masses which would make it possible to modify the weight of the mouse to the own way of the user.
G7 could be a version without wire of this G5
Fonte
 
De facto, o mx300 é impecável. Como sou canhoto, deve ser o melhor que andava por aí... mas acho que agora vou diversificar um pouco (usei sempre ratos logitech), e vou experimentar os razor copperhead!
 
O sensor do G5 deve ser o mesmo dos novos Razer... estou mesmo a ver!
Agora o sistema dos pesos... bah... que palhaçada...

Ah... estou a reparar que alteraram as bases (pés) relativamente ao MX518... está 'a la' Razer DiamondBack... aprenderam qq coisa! É que estou com um MX518 COM skaters da Steelpad ao lado do meu Plasma com os seus originais em teflon... e se o MX518 desliza... o meu Plasma voa baixinho.
 
Última edição:
Back
Topo