PlayStation Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games)

Nao me lembro lol , upgrades nos gadgets acho eu

mas entretanto fui fazer uns quantos challenges outra vez e os de stealth especialmente nao sao complicados de se fazer 3 tokens

Jogo platinado :) mas sim guardem os tokens , especialmente os challenges para os fatos por causa do trofeu
E não há troféus para os gadgets?
 
Pois, eu é que estou demasiado habituado ao anterior universo do Homem-Aranha.

Não há um universo anterior,há múltiplos. Este,os desenhados animados dos anos 90,os desenhos animados mais recentes,as diferentes continuidades das BDs,tudo é interpretações diferentes com as suas diferenças e semelhanças,e os seus méritos.

Quanto vão custar os DLC's ?

3,a 10 euros cada.Season pass traz os 3 por 20 euros.

Edit: 20 o season pass. Desculpem o erro.
 
Última edição:
Faltam os crimes, bem, aquilo demora a aparecer... Devo ter uns 30 ainda por fazer... Como tou a seguir para fazer a platina vou tentar terminar com alto estilo ;)
 
E pronto, platina feita.

Demorou mais tempo porque tive 2 semanas sem consola, e esta ultima parte dos crimes tava um pouco chata. De resto impecável.
Agora vou voltar a enviar a consola para a Sony, trocaram me o disco por um mais pequeno na altura que a enviei para reparacao. La vao mais duas semanas sem puder jogar...
 
E pronto, platina feita.

Demorou mais tempo porque tive 2 semanas sem consola, e esta ultima parte dos crimes tava um pouco chata. De resto impecável.
Agora vou voltar a enviar a consola para a Sony, trocaram me o disco por um mais pequeno na altura que a enviei para reparacao. La vao mais duas semanas sem puder jogar...

O problema maior e quem tem subscrições plus. A obrigação era no mínimo repor os dias em que a consola esteve na garantia e nao pudeste usufruir.
 
Não resisti e comprei os dlcs. É muito bom o jogo dou claramente o meu contributo a este jogo e companhia.

Aproveitando até o RDR2 sair, talvez faça uma 2. Run new game modo mais difícil.
Jogo foi muito bom pena ter "acabado" depressa xD

Igual ao cough gow cough hehe

Ps: depois de ter acabado ontem a desilusão do Shadow Tomb raider, sem dúvida uma 2. Run ao spider man levanta me os ânimos
 
Spider-Man PS4 update out, adds New Game+ and Ultimate difficulty


Dp49uloU4AAEFzp.jpg
 
Savage!
SPIDER-MAN PS4 DEVS RESPOND TO PRE-LAUNCH PUDDLE COMPLAINTS WITH PHOTO MODE STICKER
Share.
Insomniac Games has given you the chance to add all the puddles you want.
BY JONATHON DORNBUSH Before Marvel's Spider-Man debuted on PS4, some would-be players were upset about...puddles. But developer Insomniac Games has now let players frustrated about puddle size reimagine the game with as many puddles as they could want.

As part of today's new Spider-Man PS4 updates, which include New Game Plus and an Ultimate difficulty, Photo Mode also saw the addition of new stickers and frames. And as part of those new options are puddles, as seen in the image below.


Spider-Man PS4 with puddle stickers

User Interface and User Experience Lead at Insomniac Games Gil Doron revealed the puddle stickers on Twitter, amusingly saying "...And I fixed this for you" as one of the many new Spider-Man updates.

The arguments over puddles in Spider-Man were coming from online commenters claiming they thought Spider-Man's graphics had been downgraded from previous showings at events like E3. These comments came before those users could have played Spider-Man in full, but the initial tweets claiming this downgrade drew enough attention that Insomniac had to comment to emphasize that the puddles had simply changed size and did not look different as a result of an accused downgrade.




Spider-Man PS4 New Game Plus on Ultimate Difficulty
share

Share

Autoplay setting: On
20:55





The official Insomniac Twitter account, as well as Community Manager James Stevenson, again and again, responded to yet-to-be players concerned about the puddles and what they meant for the game at large to explain there had been no intentional downgrade or deception of the game's visuals.

In addition to the puddle stickers, Spider-Man's latest update also bring two new trophies to coincide with New Game Plus and the Ultimate difficulty.
 
Back
Topo