O2jam

http://www.o2jam.com.my

What Is O2Jam?

O2Jam is a compound word of O2 (Oxygen) + JAM (Improvisation) Music is like Oxygen, it is necessary for daily life, and we're surrounded by it. So let's form a band and play in a concert with our buddies. Be part of an ensemble with drums, keyboard, guitar and bass. Experience the intimacy of playing music as a group. This is the essence of O2jam.


It's Music!

In O2Jam you will find a variety of compositions ranging from soft ballads to heavy metal. It also gives players an opportunity to experience music composed by professional musicians. These are among the things that distinguish O2Jam from other music games. It is truly unique in every sense.


It's Game!

O2Jam allows users to compete with players or perform as a group. As the players progress and improve they earn levels and rankings, this makes O2Jam an ideal game of friendly competition. Come be part of O2jam.


It's Me!

The 3D avatar you create for yourself in O2Jam is the other you. Your avatar plays for you and conveys feelings and emotions on your behalf during the game. This connection between you and your avatar is unique and it makes you wish to express yourself further by accessorizing your avatar. Give your avatar costumes, instruments, jewelry, anything to make your avatar more YOU. Free yourself from the old-fashioned way of avatar creation and immerse yourself in the fully customizable avatar experience.


It's Me!

I made friends with whom I can share my feelings with. I also just formed a band for the first time ever. What's amazing is that we are able communicate with not words but music. I've never felt more at home in my life.
 
a consistencia do jogo baseia-se nisto:

Caem umas barras e cada barra é um som tens as teclas A S D F J K L SPACE cada tecla equivale a uma barra. Em cada musica que faças tao sempre a cair barras consoante a velocidade que escolhes e a dificuldade e tens de acertar nas barras para nao morreres e a musica ficar correcta.

O jogo é muito viciante e divertido aconselho qualquer um a sacar. é completamente freeware.

Depois podemos fazer umas jogatanas :D

Abraço (mais uma vez saliento, saquem o jogo, é completamente diferente de todos os outros tipos de jogos daí a sua dinamica ser muito viciante ;))

P.S: Ao principio vai haver uma luta constante entre os vossos dedos e o vosso cérebro :002: porque nao vao conseguir conjugar certos sons com os dedos mas é completamente normal. Com o tempo vao evoluir e é aí que vao começar a ficar viciados :D
 
o jogo e brutal :D :D comecei a jogar ha uns dias (mas ja tinha jogado) e voltei a viciar-m :D
o Zhand tem razao... temos de combinar ai uma jogatana :D
 
eu vi este jogo pela primeira vez quando saiu o teclado da SteelSeries (o 6G). umas das melhorias desse teclado é que foi preparado para ter 8 teclas pressionadas ao mesmo tempo exactamente por causa deste jogo
 
boas!
esse jogo para mim é a coisa mais "sem geito nenhum" que existe.
sinceramente nao acho "piada"nenhuma a isso, jogos dos japoneses pronto:002:.
(nada contra quem joga) apenas a minha opiniao.
cumps
 
boas!
esse jogo para mim é a coisa mais "sem geito nenhum" que existe.
sinceramente nao acho "piada"nenhuma a isso, jogos dos japoneses pronto:002:.
(nada contra quem joga) apenas a minha opiniao.
cumps

Dizes isso porque jogavas mal óh pá :P

Eu bem me lembro nem sequer uma musica de lv2 conseguias fazer :205:

@dA_PhReAk já tentaste outra vez? tens a certeza que nao dá?

BTW, pessoal temos de combinar uma hora e irmos jogar! Isto é viciante :D
 
Back
Topo