Onde comprar barebones ??

Procura na www.*****.pt .

EDIT: n sei se enviam pa portugal mas na http://www.***** ja tens o Shuttle XPC SN25P e ja fiz uma vez o cambio e os preços eram bons.
 
Última edição:
Benito disse:
http://www.***** ja tens o Shuttle XPC SN25P e ja fiz uma vez o cambio e os preços eram bons.

Atenção que em inglaterra eles têm electricidade a 110V. As fichas não são iguais. Não sei se vai dar. Informa-te antes.
 
kidloco disse:
A ***** manda pra Portugal...mandei vir de lá um Plextor e correu tudo bem.

Eu tava me a referir a overclockers :P a ***** e portuguesa, salvo erro de bragança. Se chegares a comprar o XPC SN25P diz ***** coisa ja vi reviews dele e parece um verdadeiro sonho.
 
Metro disse:
Atenção que em inglaterra eles têm electricidade a 110V. As fichas não são iguais. Não sei se vai dar. Informa-te antes.

Metro, as fichas são diferentes, mas a electricidade é na mesma 240V. Nos states é que é 110V.

"Using Electrical Appliances in the U.K.
from WorldWeb.com Travel Guide
Travelling with electrical appliances requires that two factors be considered:

Voltage

The standard voltage in the United Kingdom is 240 Volts AC, 50Hz. Sometimes shaver outlets are convertible to 110-120 Volts. Any electrical appliance normally used for a different voltage must either have dual voltage compatibility, (most modern electric shavers and small personal travel appliances do) or be attached to a converter for small appliances.


Sockets

The standard plug is the cumbersome (but much safer) three-square pin type. Shaver outlets are two-pin. Adapters to convert appliances to fit British electrical sockets are readily available outside the U.K. "
 
Última edição:
PSH disse:
Metro, as fichas são diferentes, mas a electricidade é na mesma 240V. Nos states é que é 110V.

"Using Electrical Appliances in the U.K.
from WorldWeb.com Travel Guide
Travelling with electrical appliances requires that two factors be considered:

Voltage

The standard voltage in the United Kingdom is 240 Volts AC, 50Hz. Sometimes shaver outlets are convertible to 110-120 Volts. Any electrical appliance normally used for a different voltage must either have dual voltage compatibility, (most modern electric shavers and small personal travel appliances do) or be attached to a converter for small appliances.


Sockets

The standard plug is the cumbersome (but much safer) three-square pin type. Shaver outlets are two-pin. Adapters to convert appliances to fit British electrical sockets are readily available outside the U.K. "


MUito estranho.
Até hoje ia jugar que não era 240V.
Ele há coisas:D
As ficahs pelo menos são diferentes:D
 
Back
Topo