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@DannyLumix E diz-me lá como vais comprar jogos da EA sem ser na origin? XD
lol qual é a diferença, não há contas roubadas na steam tb?É por estas e por outras que prefiro a Steam 100x e nunca mais compro nenhum jogo na Origin. Imaginem se tivesse o cartão de crédito associado à conta a chatice que era.
lol qual é a diferença, não há contas roubadas na steam tb?
tanto uma como a outra permitem 2 factor autentication, não percebo porque não activam...
Foi exatamente a partir de ai que ativei, porque isso aconteceu antes de eles sequer terem o 2 step security.lol qual é a diferença, não há contas roubadas na steam tb?
tanto uma como a outra permitem 2 factor autentication, não percebo porque não activam...
@DannyLinux Isso é conversa na minha opinião, também acho que arruinaram, por isso é que o ultimo BF que joguei ativamente foi o BF3, e comprei o 4 porque o preço estava estupidamente baixo XD
Mas eu digo que é so conversa porque o pessoal todo passa passa o ano inteiro a falar mal da ubisoft, agora foi tudo comprar o AC Origins! (E tem loot boxes)
Look, we take consumer feedback very, very seriously indeed, and you're right. There's been some pushback about monetization in the industry. The good news is the title was reviewed extraordinarily well. People love it. And the other news is, entertainment is a want-to-have business, not a must-have business and people vote ultimately with the usage and the usage on the title is up 30 percent in terms of average daily users. The title itself, say, unit sales were up 20 percent year-over-year. So, people clearly are voting that they love NBA 2K18 and the reviews reflect that as well. That said, we are concerned about any perception, any negative feedback. And we're focused on it and we're taking it really seriously.
Turning to some details from our second quarter income statement, GAAP net revenue exceeded our outlook and grew by 6% to $444 million. Cost of goods sold increased by 20% to $247 million. Operating expenses increased by 24% to $208 million, due primarily to the inclusion of Social Point as well as higher stock-based compensation, bonus and head count expenses, which were partially offset by lower marketing expense.