PC/Mac Borderlands (Gearbox Software)

Pure Anarchy

Moderador
Staff
A sci-fi / action RPG from acclaimed developer Gearbox, Borderlands combines the best in first-person action with player customization and vehicular combat for incredible layers of gameplay depth. The game features a groundbreaking content generation system allowing for near-endless variety in missions, environments, enemies, weapons, item drops and character customization. Borderlands allows for multiple players to share the same game experience simultaneously online in co-op gameplay. Players can freely join or leave each other's games at anytime, or choose to play in the full single-player mode. The game also boasts lifelike character animations, impressive real-time physics, and customizable vehicles.

  • Choose from an arsenal of hundreds of thousands of weapons, each with their unique manufacturers, specifications and advantages. A revolutionary new content generation system provides for near infinite tools of destruction
  • Borderlands is built from the ground-up to be an exciting and intuitive co-operative multiplayer experience that rewards players for executing advanced strategies and tactical maneuvers
  • Players earn experience and gain proficiency in a number of specialties as they do battle with enemies
  • Get behind the wheel of and engage in intense vehicle-to-vehicle combat, complete with extensive damage modeling and spectacular explosions
  • Experience the action and creativity derived from the pedigree of one of gaming’s most innovative and respected developers
Novas imagens:

33cw76g.jpg


2gtu4yc.jpg


357eq2b.jpg


mhvbx1.jpg


2mcfzvd.jpg


2ms56w6.jpg


2iupzdt.jpg
 
Não sou grande fan deste tipo de grafismos e settings, mas depois de ler as impressões da E3 sobre este jogo passou a estar quase no topo da minha lista de prioridades de aquisição para este ano.
Muito interessante sem dúvida, devo é optar pela versão PS3 para poder jogar sentado no sofá e com 40"de ecrã :P
 
Humm, este jogo parece ser parecido ao malfadado Hellgate London, que por acaso até era bastante divertido. Venha ele :D
 
Acho que com o Fallout 3, o Fallout New Vegas que está a ser feito, este Borderlands, o Rage, o genero pós-apocaliptico fez alto comeback, mas daqui a uns tempos o pessoal fica farto e passamos anos sem ter nenhum novamente :-D
 
Eu vou esperar pelas reviews, por um lado parece ser porreiro, por outro lado não sei se não aborrece...e como não tenho ideia, vou esperar mais um pouco.
A mim parece me muito porreiro coop com 4 jogadores, inúmeras armas, com classes, veiculos e assim,bosses, estilo gráfico etc. Uma especie de fallout 3 mas com um sistema de disparo decente, coop e assim.
A única coisa que não estou a achar piada é ainda nem saiu o jogo e já começarem a dizerem que vem aquele DLC (o dlc parece interessante) e dizerem que é "um" dos mais que viram :wvsore:

PS: Se alguém estiver interessado no 4 pack do jogo mande PM, fica por 37.5 cada pessoa. Eu e um amigo estamos interessados por isso era preciso mais 2.
 
Back
Topo