PC/Mac Soldier of Fortune II: Double Helix

hey :)
tendo em conta k e uma beta, ta mt fx :) , tou ansioso por arranjar o jogo
tks pelas pics possessed... mas agora ainda me deste mais vontade de arranjar o SOF2 lol
 
Minimum System Requirements

·Pentium® II 450 MHz or Athlon® processor or higher

·Windows® 98/ME/2000/XP operating system

·128 MB of RAM

·1.3 GB of uncompressed free hard drive space (plus 140 MB for the Windows swap file)

·A 100% Windows® 98/ME/2000/XP -compatible computer system including:

·DirectX 8.0a (included)

·100% DirectX 8.1-compliant true 16 bit sound card and drivers

·100% DirectX 8.1-compliant 16 MB AGP video card and drivers*

·100% Windows® 98/ME/2000/XP -compatible mouse and drivers

·100% Windows® 98/ME/2000/XP -compatible keyboard

·100% Windows® 98/ME/2000/XP -compatible quad speed

(600 K/sec sustained transfer rate) CD-ROM drive and drivers



*3D Accelerator Card Required

·A 100% DirectX 8.1 or higher compliant 16MB or higher AGP 3D video card

and driver is required to play Soldier of Fortune II: Double Helix.

Some 3D accelerator card brands may not be compatible with

the 3D acceleration features utilized by Soldier of Fortune II: Double Helix.

Please check with the card’s manufacturer to ensure DirectX 8.1 compatibility.



·Important Note: This product uses DirectX 8.1 technology, which requires your system to have the latest Windows® 98/ME/2000/XP drivers (for CD-ROM, video card, sound card and input devices) that fully support DirectX 8.1



·Supported Chipsets for Windows®



ATI Rage 128

ATI Radeon Series

Intel 810 seires

Matrox G400, G500 series

Nvidia TNT

Nvidia TNT2

Nvidia GeForce, GeForce 2, GeForce 3, and GeForce 4 Series

STMicro Kyro, and Kyro 2



**Some but not all of the cards with the chipsets listed above have been tested on Windows(r) 2000, ME, and XP. For Windows(r) 2000, ME, and XP 3-D support, please refer to your hardware manufacturer for 100% DirectX 8.1 compliant drivers.



For the most recent list of cards and drivers supported, please visit www.activision.com.


quanto à ai está boa, quando começam a levar uns tiros a mais ficam mais escondidos, se lhes atirarmos umas granadas conseguem por vezes atiralas de novo contra nós, muitas vezes é preciso andar com as nossas armas guardadas senão começam a disparar contra nós e la temos de começar o nivel do principio
>(. como podem ver uma faca pela cabeça é morte certa :D... vou por a dificuldade no maximo para ver o que eles fazem mais (e eles usam as heavy machine guns se puderem)
 
Vou sacar esta Demo e ponho os detalhes ao máximo. Depois tiro umas pics pra ver como fica na GF4 Ti4400 e posto aki :D
Pro ppl ver a qualidade grafica do jogo ao maximo... ;)
 
vi a beta do sof 2, mas nao tinha texturas... qual será o problema? vi aqui no forum imagens q alguém tinha postado e q segundo essa pessoa eram tb da versão beta. qual será o problema?
cheers
Jintro
 
ta lindo, muito melhor que o beta, principalmente em termos de gibs :004: :004: :004: :004: :004: :004: :004:


shot0000.png


shot0001.png
 
Back
Topo