1. Este site usa cookies. Ao continuar a usar este site está a concordar com o nosso uso de cookies. Saber Mais.

Plextor lança o Premium 52x CD-RW

Discussão em 'Novidades Hardware PC' iniciada por Praetor, 15 de Abril de 2003. (Respostas: 9; Visualizações: 881)

1. Praetor

Praetor Power Member

"Plextor, a leader in personal storage devices, today announces its new Premium brand and its first two products under the name - an internal E-IDE and external USB2.0 52x CD-RW drive (PlexWriter Premium and PlexWriter Premium-U).

Writing/Reading at 52x and Re-Writing at 32x, each drive includes new features designed for the professional user, such as enabling 1.2GB storage capacity and adding a password to secure data.

Each drive includes a large 8MB buffer with an access time of less than 65 ms. Additionally they are Mount Rainier Ready and support 99 minute discs.

Each drive includes a number of important features:
    GigaRec - new and unique to Plextor - enables recording of up to 1.2 GB of data on standard CDs, using 99 minute media.
    SecuRec - new and unique to Plextor - secures the data with password protection. The disc can only be accessed with the correct password.
    Silent Mode - new and unique to Plextor - enables user-configuration of the drive - changes the access time, reading speed, writing speed and tray eject time to enable silent operation and longer durability of the drive.
    Q-check - new and unique to Plextor - an extensive testing system to ensure high quality burning through a C1/C2 error test, FE/TE test and Beta/Jitter test.
    Buffer Under-run Proof - prevents buffer under-run errors.
    PoweRec - ensures best quality recording.
    VariRec - make audio CD's with a personal touch.

The internal version will be available in both a black and white front bezel. The external version will be available in black only. Both products come with a two year warranty and are covered by Plextor's special On-Site Collect & Return Service. The drives are both available from May 2003."

Mais informações sobre o producto
    Fonte: Plextor

2. Pretender

Pretender Power Member

Logo agora que tava para comprar o 48x, pra mandar po pc3 o meu plex8x (ver sig), la vou esperar mais um mêsito........

3. Zealot

Zealot I quit My Job for Folding

Só lhe falta uma coisa muito importante nesse bicho:
    Ler DVDs.
    Assim, com esse combo, já poderia ter um gravador de DVDs sem precisar de gastar mais uma bay.

4. Praetor

Praetor Power Member

Mas ao preço a que estão os DVD burners, este é o melhor CDRW que pode haver, ficando em 2º depois de um DVD Burner ;)

5. possessed

possessed Full Throttle BOINC Roller

6. Ocirgam

Ocirgam Suspenso

Vou vender o de 48x quando esse sair

7. Praetor

Praetor Power Member

Como, se estás 100 cheta? :D :-D

btw: este bicho já deve estar quase a chegar ao nosso mercado :D

8. Raptor

Raptor OC Legend

lol...

de facto esse Plextor parece ser um sonho de CD-RW... mas... tenho prioridades! :)

R9800 e Canterwood, aonde andem voçes meus lindos! :D

9. Ocirgam

Ocirgam Suspenso

As minhas prioridades sao pagar 250euros ao Banco!!!

Mas se entretanto sair o Plextor...:rolleyes:

Nao é a ***** que é o representante da Plextor ca em PT?
    Sou capaz de dar la um saltinho para me informar dos preços e datas de chegada.

10. Raptor

Raptor OC Legend

Partilhar esta Página