Xbox Pro Evolution Soccer 2009

bah nem capacidade tem para lancar um emo,devem estar é a espera do demo do fifa 09 para verem no que da,so pode...

e esta gente a dar lhe com o fifa lol.

parece que fifa e pes é uma rivalidade tipo benfica e sporting que so se pode gostar de um...

o fifa sai primeiro? fixe , ve se a demo do fifa. a do pes sai depois? sai depois, qual o stress????

para quem ja joga pes nao é o pes que tem que nos surpreender... sao os outros ;) e para mim se for o caso ha espaço para os 2, se nao houve ate agora foi pq o outro nunca valeu nada (este ano é que é lol)
 
e esta gente a dar lhe com o fifa lol.

parece que fifa e pes é uma rivalidade tipo benfica e sporting que so se pode gostar de um...

o fifa sai primeiro? fixe , ve se a demo do fifa. a do pes sai depois? sai depois, qual o stress????

para quem ja joga pes nao é o pes que tem que nos surpreender... sao os outros ;) e para mim se for o caso ha espaço para os 2, se nao houve ate agora foi pq o outro nunca valeu nada (este ano é que é lol)


uhm??? eu por acaso pefiro il vezes o pes do que o fifa, so achei estranho nao terem lancado o demo como estava previsto... se calhar nao entendes-te o que quis dizer mas enfim...
 
Pro Evolution Soccer 2009 will be released on October 17th for PlayStation 3, Xbox 360 and PC – and comes complete with a fully-licensed UEFA Champions League mode, MCV can reveal.

Konami has also fired a warning shot at rival EA, insisting that Pro Evolution Soccer is still far superior to the FIFA franchise.

It is all very well for EA to say that FIFA is making great strides, but general opinion suggests that they still have a long way to go before they can match the intuitive and absorbing gameplay of Pro Evolution Soccer,” said Konami’s PES team leader Jon Murphy.

“That is not to say that we are resting on our laurels, though. PES 2009 has a vast number of new additions that elevate it far beyond anything anyone else is doing.”

Konami has secured the Champions League licence for four years, which allows the firm to use all the elements and attributes of the popular competition within PES.

The publisher has also signed agreements with Premier League clubs Liverpool and Manchester United, giving it permission to use the players, kits and logos from both teams in the title.

PES 2009 is also the official video game of the England national team, with Wembley featured as one of the new grounds.

“With the addition of the Champions League and agreements with two of the UK’s biggest clubs in Manchester United and Liverpool, we are working hard to bring fresh licences to the Pro Evolution Soccer series,” continued Murphy.

“We have the most realistic recreation of Wembley, a team roster that features the biggest teams in Europe, and a stunning online mode. We believe that this version of PES is the perfect step-on for newcomers to the series, but also a game that will keep existing fans of the franchise more than happy.”

Konami has also confirmed to MCV that the 2009 edition will feature vast improvements over the previous game, including improved AI, new control methods, a graphical overhaul and key online enhancements. Lionel Messi has also been confirmed as the game's cover star (see picture).

PES 2009 will be released on October 17th for 360, PS3 and PC, with a PS2 and PSP version coming shortly after. A Wii title is also due out in the spring.

http://www.mcvuk.com/news/31729/Firs...tails-revealed


1zph7y8.jpg


33urgbn.jpg
 
eu tambem jogo os dois,isso é o que me preocupa menos,mas pronto,mudando de assunto,qual a data de saida deste jogo?

PES 2009 will be released for PLAYSTATION®3, Xbox 360, PC-DVD and mobile phones on 17th October, followed by versions for PlayStation®2 on 30th October, and for PSP® (PlayStation®Portable) on 6th November and for Wii in 2009.

Fonte: http://www.voltagepr.com/release.asp?r=&r2=

Eu so jogando o demo dos 2 é que faço uma opção...ou compro só 1 ou os 2...

Cumps.
 
“It is all very well for EA to say that FIFA is making great strides, but general opinion suggests that they still have a long way to go before they can match the intuitive and absorbing gameplay of Pro Evolution Soccer,” said Konami’s PES team leader Jon Murphy.

Yeah right..."general opinion" só se for a deles... :-D

“That is not to say that we are resting on our laurels, though.

Exacto, n o fizeram com o PES 2008 nem nada... :rolleyes:

PES 2009 has a vast number of new additions that elevate it far beyond anything anyone else is doing.”

Sempre quero ver isso, até agora o q vi foi uma cópia do Be a Pro...enfim, falem menos e façam mais, como meter o demo cá fora para ver essas "new additions", com estas conversas todas sempre quero ver como está o gameplay, modo carreira e o online, já q licenças e campeonatos, está visto q vai ser mais do mesmo...
 
O mais importante num jogo de futebol, para mim é o online, devido a IA dos adversários ao final de uma epoca torna-se bastante fácil d eultrupassar... portanto não estou preocupado com nomes correctos etc... quero um PES a "antiga" jogabilidade e graficos aceitaveis... não peço mais...

vamos ver..
 
Alguem sabe quando é que vai ficar disponivel a demo do PES??
Tinha ideia que era no mesmo dia que a do FIFA... mas pelos visto foi adiada, Correcto?


Obrigado,
Abraços
 
Enquanto a Konami continuar a fazer o PES com o mesmo motor de jogo ja do tempo do arroz de quinze!!!! PASSO!!

Eles tem de deitar a baixo e recomeçar de novo! Novo motor grafico, aproveitar o que se pode deste velho motor! Ja deu o que tinha a dar!

Nem com a nova demo eles me vão convencer! FIFA all the way!! :D
 
a minha opiniao difere da maioria, ainda ha uma minoria que prefere um "mau pes 2008" a um bom fifa 2009 a julgar pela demo que experimentei.

vamos aguardar, esta noticia da champions talvez nao agrade a todos pq so la tao 2 equipas portuguesas :D
 
Eu acho que as pessoas criaram demasiada rivalidade entre os jogos, na minha opiniao o PES é um jogo de arcade enquanto o fifa é mais realista com os efeitos devidos.
Isto para mim resume-se a: Fifa-Jogar sozinho, PES-Amigos
São jogos com filosofias diferentes.
 
Back
Topo