Problema com o Windows Update

Windows Update error 80072efd


If you receive Windows Update error 80072efd while checking for updates, it usually means that a program running on your computer is preventing Windows Update Services (SVCHOST) from accessing the Internet. Programs that might do this include firewalls, anti-spyware software, web accelerators, Internet security or antivirus programs, and proxy servers.


To correct the problem, you might need to add the Windows Update website addresses to the blocking program's exceptions or "allow" list or allow Windows Update Service to connect to the Internet through port 80 and port 443.

Site de apoio da MS.
 
não te sei ajudar propriamente, mas acho que mais vale formatar...se não tiveres o DVD do Windows, manda-me PM, que dou-te o link para sacares, depois na instalação usas a chave que vêm no PC.

Cumprimentos,
:kfold:
 
não te sei ajudar propriamente, mas acho que mais vale formatar...se não tiveres o DVD do Windows, manda-me PM, que dou-te o link para sacares, depois na instalação usas a chave que vêm no PC.

Cumprimentos,
:kfold:

Estou de acordo contigo. Mais vale formatares. Pode haver um programa qualquer que esteja aí a impedir a tua ligação e tu não sabes qual é... Assim corta-se o mal pela raíz! ;)
 
Back
Topo