problema directx

Então e a placa gráfica?
Se requer uma X1300, e tens uma X800, então, está tudo dito.
 
Última edição:
Mas está escrito que pede uma X1300.

olha o k diz no readme do jogo

System Requirement
========================================================================
- Minimum Specification:
OS: Windows XP SP2 or Windows Vista
CPU: Intel 2.4Ghz or similar
RAM: 1 GB
Graphics Card: NVIDIA Geforce 6600 or ATI X700 or higher
(must support Pixel Shader 3.0)
Online multiplayer: Broadband internet connection. Require a downloadable patch
DirectX 9.0c redist March 2008 (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3)
HDD Space: 7 GB
 
ali diz k recomenda o 3.0, mas a x700 so tem o 2.0 e naquele site k me mandas-te no minimo passa tudo, so k aparece um coisa com um ponto de interrogação


Video Card Driver Version (DirectX)
Your driver version number is: 6.14.10.6822


FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.
 
este jogo aguenta com o shader model 2.0

- Microsoft� Windows� 2000/XP
- 2.0 Gigahertz Intel/AMD CPU with SSE Instruction support
- 512MB RAM
- 1.8 GB Disk Space
- 100% DirectX 9.0c compatible 16-bit sound card and latest drivers
- 100% Windows 2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers. XInput based controllers.
- DirectX 9.0c for Microsoft Windows 2000/XP. DirectX 9.0L for Windows Vista.
- Hardware accelerated video card with pixel and vertex shader version 2.0 support. 128MB of Video Memory with the latest drivers. Must be 100% DirectX 9.0c compatible.



sabes-me dizer como se actualiza o Video Card Driver Version (DirectX),
 
Não sei onde foste arranjar esses requerimentos, se são do Crysis ou não sei. Mas o SBK 2008 requere o Pixel Shader 3.0, ainda há bocado me mostraste os requerimentos!
 
Última edição:
Não sei onde foste arranjar esses requerimentos, se são do Crysis ou não sei. Mas o SBK 2008 requere o Pixel Shader 3.0, ainda há bocado me mostraste os requerimentos!

estes ultimos encontrei na net, mas no k diz no readme diz k a x700 ou superior da, e nao tem shader 3.0, mas sim shader 2.0
 
Back
Topo