1. Este site usa cookies. Ao continuar a usar este site está a concordar com o nosso uso de cookies. Saber Mais.
  2. Consulta o Portal de Jogos da ZWAME. Notícias, Artwork, Vídeos, Análises e muito mais.

Remover anúncio

[PS3] Lost: The Videogame

Discussão em 'PlayStation' iniciada por SiliconeSoul, 6 de Janeiro de 2008. (Respostas: 17; Visualizações: 2146)

1. SiliconeSoul

SiliconeSoul Power Member

Lost has been Found
    DVD extra gives first solid details on the TV hit turned videogame.
    by Hilary Goldstein

January 4, 2008 - One of television's most popular (and cryptic) shows is about to become a videogame. Lost returns for a fourth season at the end of January and Lost: The Videogame hits shelves a month later on PC, PS3, and Xbox 360. Ubisoft, tasked with turning the well-known property into interactive entertainment, has been as secretive about the game as the show's creators are about the hit drama. But on the newly released Lost Season 3 DVD box set, there is a four-minute preview of the upcoming game. While the preview offers no video or screenshots (just concept art), it does reveal some new details.

You play as a male character, name unknown. You're a survivor of Oceanic Flight 815, but in classic videogame form, you lost your memories in the crash. As you trek across the mysterious Island, you'll experience flashbacks to who you were. At the same time, you'll interact with the characters from the first three seasons of Lost. You are an observer to some of the show's events, but you have your own past to discover.

Your journey takes you to many of the Island's famed locales. You'll comb the beaches, visit the hatches, see the computer that's used to save the world every 108 minutes, explore the Black Rock and more. The concept art shown also reveals that you will visit an underground cavern. A storyboard shows an unknown character being attacked by the ominous Black Smoke creature. Do we smell a boss battle?

Gameplay remains a bit unclear, but from the previously-released trailer and some of the art elements shown in the preview it looks like Lost will be an adventure game with some puzzle elements. That would seem to be the perfect fit for Lost.

If you're concerned about the game's authenticity, you need not worry. Lost's creators have been an integral part of the process. "It's up to [the Lost team] to make sure anything that has the name Lost on it is cool and does live up to the cannon of the show," said co-creator and Executive Producer Damon Lindelof. The show's top dogs were used in creative brainstorming sessions and as consultants throughout the development process.

In fact, Lindelof conceived the ending of the game. "It's one of those hooks where people are going to say, 'Ohhhhh... That's awesome,'" said Ubisoft script writer Kevin Shortt. If the game's ending or its main character will have an affect on the TV show is unknown. But according to Shorrt, the game will at least shed some light on past events and some popular characters. "Fans of the show should be watching very carefully in the flashbacks," Shorrt said, "because you're guaranteed you're going to run into some very familiar characters."

Lindelof promises the Lost videogame "gives gamers a genuine reward for playing." Might that mean some secrets of the Island will be revealed? We'll find out in February.

http://ps3.ign.com/articles/843/843572p1.html

Published by: Ubisoft
    Developed by: Ubisoft Montreal
    Genre: Adventure
    Release Date:
    US: February 26, 2008
    Europe: Q1 2008
    MSRP: $59.99
    Also Available On: Xbox 360, PC

http://www.gametrailers.com/player/22795.html

Para os amantes da série. :D

2. Drakes

Drakes Power Member

acho que ha um topico igual mas nao tenho a certeza

sera que o jogo vale a pena??

grande serie

cumps

3. nemesis26

nemesis26 Power Member

Se o jogo for igual aos Sopranos é pra esquecer ou aquela serie dá na tvi dos bofias corruptos tb jogo não foi grande coisa por norma Jogos de Serie não ficam bem.

Qualquer dia temos prison break

4. ginolahe

ginolahe Power Member

tem potencial

pelas imagens q já vi parece ter gráficos muito bons. O cenário paradísiaco de uma ilha isolada no pacífico só ajuda...
    o problema é q para quem nao acompanha a série nao faz muito sentido comprar o jogo porque este tem tudo a ver com as personagens e os capítulos das séries anteriores...

5. The Outsider

The Outsider Power Member

O melhor jogo que saiu baseado numa uma série foi o 24 The Games. Simplesmente espectacular!!!

6. PsichoGaGo

PsichoGaGo Power Member

:x2:
    Grande jogo the minha ps2 :D

7. ed_gari

ed_gari Power Member

Este jogo está assim tão mau? Figuei "assustado" com a quantidade de usados que tinha ontem na game...

8. M4RV

M4RV I fold therefore I AM

Verdade seja dita, também não é assim nada de extraordinário, o que só por si é testamento do "EPIC FAIL" que compõem este género de adaptações.

:005: :005:

9. Refugado

Refugado Power Member

Acho que sim.. Um colega meu já o jogou e livrou-se dele em dois tempos.
    Mas há gostos para tudo!

10. Se for igual à versão para PC acreditem que não vale a pena......... nem para os maiores amantes da série (como eu)!!

Cmps,

11. Ratocerco

Ratocerco Power Member

eu joguei a versão ps3... como amante da série tive que jogar... ñ é o melhor jogo de sempre como é obvio... mas ja vi piores!!

12. ed_gari

ed_gari Power Member

O trailer nem está mau! Pena o jogo não ser em Portugues, certamente que facilitava bastante!

13. A2J7C

A2J7C Power Member

:x2: um colega meu comprou-o no dia do lançamento e nem uma semana depois, já o estava a vender, devido à frustração que lhe causava... e ele é fanático pela série...

14. Limanima

Limanima Power Member

Não sei, mas palpita-me que é coisa para estar ao nível de um Lair. Sofrível.

15. A2J7C

A2J7C Power Member

nao te fies por isso... o jogo está mau, mas na GAME do arrabidashopping aquilo esta cheio de GTA's 4 e antes tinha um monte de fallout's 3... e nem por isso sao jogos maus...

16. bansheefreak

bansheefreak Power Member

Pedi o jogo emprestado, mas não gostei muito.
    Fiquei naquela parte no principio onde se passa numa gruta escura, morri as vezes todas, perdi a paciencia..
    Como nao estava a gostar muito do jogo pronto fiquei por ali lol

17. A2J7C

A2J7C Power Member

exactamente como o meu colega... acho que aquilo tem uma cena que pega fogo e quando vfais com o isqueiro ou lá o que é, morres...

18. bansheefreak

bansheefreak Power Member

E onde se encontra isso? na floresta? é que pensei nisso,mas nao vi la nada.

Partilhar esta Página