PS3 Twisted Metal (Eat Sleep Play)

Dav1dante

Power Member
176585-Picture%205.jpg


Release Date: 2011
Developer: Eat Sleep Play
Publisher: Sony Computer Entertainment
Genre: Car Combat
Multiplayer: 2-4 players splitscreen local. 16 players Online.

Sony unveiled a ton of new info on Twisted Metal at this year's E3 press conference, and let me tell you, the sheer amount of screens and new footage we saw was overwhelming -- it was tough to keep up! So what do we get with the new Twisted Metal? Quite a bit apparently. Up to 16 players online, 2-4 player splitscreen, and flight combat added for the first time. We also witnessed a dude hurling a chainsaw while riding a motorcycle, which is possibly the manliest and most badass thing I have ever witnessed. Today, anyway.
It'll be launched in 2011.

GO ONLINE AS A DISCIPLE
Fight online as a disciple of one of four factions, each based on a classic Twisted Metal character.
Supports up to 16 players online through PSN.
Play with friends in 2- 4 player split-screen and online as well.
Featuring a variety of gameplay types including series’ favorite and new, unique game modes.

MASSIVE DESTRUCTION
With the power of PS3 system, unleash massive amounts of destruction in brand new, never before seen Twisted levels.
Deliver destruction to strategically change the face of the level, or just cause incredible chaos.

NEW VEHICLES, NEW WEAPONS, NEW ENVIRONMENTS
Featuring a complete arsenal of weapons that make for more creative kills, from missiles and miniguns to giant magnets and flying mascots; players always have a way to take someone out.
Choose from over a dozen Twisted vehicles, each outfitted with special weapons to strategically dismantle opponents.
Flight is a first for the franchise. One of the new vehicles in Twisted Metal to take full advantage of flight is the Talon, a helicopter armed to the teeth with a minigun turret.
Disciples team their rides up in various modes to wreak havoc on the enemy such as using the Talon as a magnet to pick up teammates and rain double the destruction down below.

UNIQUE SINGLE-PLAYER CAMPAIGN
Fight for the prize of one wish fulfilled by Calypso, the Twisted Metal mastermind.
Twisted Metal will feature full PSN Trophy support, making players’ accomplishments that much more satisfying.
Bastante antecipado!
Nunca joguei nenhum, mas este parece muito bom e divertido!

twisted-metal-ps3-20100615033359714_640w.jpg

twisted-metal-ps3-20100615033344121_640w.jpg


Debut Trailer
Debut Gameplay I
Debut Gameplay II
 
Última edição:
Nunca joquei os anteriores, mas parece-me divertido. Pode é ser repetitivo...

Como era o single player dos anteriores?
 
Lembro-me de ver imagens do Twisted Metal na altura da PS1, tinha ideia que era um jogo deste género de facto (carros+destruição).

Contudo, não me surpreendeu muito, pareceu-me ser um jogo demasiado confuso e não conseguiu cativar-me, por enquanto...

Espero ver mais coisas sobre este título, para ver se me consegue "convencer".
 
Aquilo nem parecia um jogo de PS3...
Sabes porquê? Porque o objectivo do jogo é ser o mais divertido possível, e não ser o jogo com melhores gráficos/animações.
Podem não acreditar, mas este jogo tem uma multidão de fans, não fosse por isso a Sony fazer deste jogo o ponto alto da sua conferência.
 
Epah, o jogo pode até nem ter grandes gráficos, mas só aquele modo online que eles mostraram, para mim já vale o jogo. Gostei mesmo do conceito:D. Cá o espero
 
Joguei os anteriores e adorei o que vi deste.
Este titulo não me seduz pelos gráficos mas sim pela jogabilidade e componente multiplayer.
 
Sinceramente não estava à espera...

Grande noticia para mim :) Adorei, sobretudo do segundo na ps1, que foi o que mais devo ter jogado. E apesar dos gráficos não impressionarem, sobretudo nas destruições (apesar de ainda não ser o produto final), pereceu-me um jogo muito divertido, tal como os anteriores foram, e esse é o objectivo dos jogos, divertir-nos.
 
E tu estás a ser fanboy. O KZ3 está em Alpha e no entanto esta sublime.

O objectivo do Killzone é ser sublime.. o Twisted Metal é ser divertido. Já jogaste algum dos outros? A facilidade com que se usa fanboy é tanta como a de ir lixar... impressionante.

Eu não peço gráficos no Twisted Metal mas sim diversão. Este jogo tem uma legião de fãs devido à sua jogabilidiade e não aos seus gráficos over-the-top.
 
this game looks like fun!!!!

parece ter um potencial para me saciar enquanto o motorstorm 3 não sai.
Acho que sinceramente este jogo vai ser bem melhor que o Motorstorm 3. O Motorstorm é sempre muito monótono (pelo menos é o que parece vendo vídeos e jogando os demos), este oferece mais diversão e variedade, para além de que a empresa tem mais experiência, e tem o Jaffe como produtor.
 
Yeah!!! este jogo faz me lembrar o vigilante 8 para a dreamcast e psone! nao sei se sabem do que falo =P mas este jogo vem para a minha prateleira mal saia =P
 
Back
Topo