Korben_Dallas
Zwame Advisor
"Tenebrae is a modification of the quake source that adds stencil shadows and per pixel lights to quake. Stencil shadows allow for realistic shadow effects on every object in the game world.
Per pixel lighting allows you to have fine surface details correctly lit. These are essentially the same algorithms as used by the new Doom game.
You don't need nothing special to play, just PIII 600 with 64 Mb RAM, any GeForce2 (Radeons should also work, but slower.) card, and Quake1 (shareware works!)."
8o
Site do Tenebrae
MAIS PICS!!!
Por mim acho que é uma excelente ideia... óbviamente que o que interessa no Q1 é a jogabilidade mas assim fica mais agradável...
Também está a ser iniciado um projecto de retexturing do jogo... mais detalhes AQUI.
Per pixel lighting allows you to have fine surface details correctly lit. These are essentially the same algorithms as used by the new Doom game.
You don't need nothing special to play, just PIII 600 with 64 Mb RAM, any GeForce2 (Radeons should also work, but slower.) card, and Quake1 (shareware works!)."
Site do Tenebrae
MAIS PICS!!!
Por mim acho que é uma excelente ideia... óbviamente que o que interessa no Q1 é a jogabilidade mas assim fica mais agradável...
Também está a ser iniciado um projecto de retexturing do jogo... mais detalhes AQUI.