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PlayStation Returnal (Housemarque)

Soadi

Power Member
Returnal combines side-scrolling action with roguelike gameplay into a third-person shooter where players fight to survive a hostile planet that changes with every death. Players can switch instinctively between firing modes by using a single adaptive trigger and can get right back into the action after dying. PS5's immersive 3D audio brings the alien world to life around the player, helping players navigate the intense positional combat. Coming to PlayStation 5.

 

Soadi

Power Member
The planet appears to change every time you die, impacting the player character as well. The game reveal also showed a glimpse of the third-person shooting, with the main character using an assault rifle to aliens of this new planet.
O planeta muda sempre que morremos, interessante.
 

Light

What is folding?
Fez-me lembrar do filme "Edge of Tomorrow".

O conceito é interessante! Estou bastante curioso para ver algo mais.
 

Daimon

Colaborador
Staff
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LusoHonor

Power Member
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  • Fast loading: Jump through portals between worlds with the PS5™ system’s ultra-high speed SSD. Get back into the action with near-instant load speeds that won’t leave you waiting to restart after you die.
  • Adaptive triggers: Switch instinctively between firing modes by using a single adaptive trigger – go straight from aiming down sights to your gun’s alternative fire.
  • Haptic feedback: Sense in-game actions big and small – while exploring fragments of Selene’s memories, or when firing visceral alien weapons.
  • Tempest 3D AudioTech: Hear the action from every direction in 3D Audio – bullets flying past you, enemies circling overhead, or unseen foes creeping up behind you.
 
Última edição:

Sakonji

Power Member
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Este último foi retirado de uma live, onde falavam acerca do desenvolvimento do Returnal (o jogo estava a correr no background e apanharam este novo vídeo), daí a menor qualidade do mesmo.


Está com bom aspecto.
 
Última edição:

sotil

Power Member
Origens do projecto no vídeo. Gameplay rápido e clássico Housemarque com controlos precisos espero, como é hábito neles. O ponto de interrogação será mesmo os elementos roguelike e até que ponto a narrativa é ou não um foco maior, sendo que têm uma equipa dedicada a isso agora. Faltará saber a execução.

 
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