1. Este site usa cookies. Ao continuar a usar este site está a concordar com o nosso uso de cookies. Saber Mais.

[Rumor] 17 de Julho

Discussão em 'Apple Geral' iniciada por ajax, 10 de Julho de 2007. (Respostas: 25; Visualizações: 2449)

1. ajax

ajax Banido

2. zoidberg

zoidberg Folding Member

Ajax sempre em cima das 3º Feiras todas do ano inteiro :004::002:

3. Razzo

Razzo What is folding?

O steve ja nem pode passar umas ferias em paz :D

4. Metro

Metro Benevolent Dictator For Life
    Staff Member

ajax:
    Com tantas vezes que abres uma thread a dizer que é na próxima terça-feira vais acertar.
    Não sei quando... mas vais :)

5. blastarr

blastarr Power Member

É o Fuad cá do burgo...

6. ajax

ajax Banido

7. Razzo

Razzo What is folding?

Que se passará amanhaa :P

8. Sirikazy

Sirikazy Power Member

Os moderadores para quando criam um topico so para rumores? JA que são assim tantos acho que era necessario. 90% são parvas mas pronto, não era n topicos sobre as mesmas coisas.

9. blastarr

blastarr Power Member

10. Sirikazy

Sirikazy Power Member

11. blastarr

blastarr Power Member

Pensa no lado positivo.
    Uma pessoa qualquer, quando estiver com muito calor (sem dúvida provocado pelo seu Macbook Pro), pode sempre tentar lamber o iPod amarelo para ver se sabe a Calippo de Limão. :-D

12. Razzo

Razzo What is folding?

:lol::lol:

13. Sirikazy

Sirikazy Power Member

Me estava a referi ao pseudo musico, mas a piada esta boa!:lol:

14. DrEvilFx

DrEvilFx Power Member

Apple Store is...down :D

vamos lá ver o que vai sair :)

15. Carinhas

Carinhas Power Member

Parece que desta vez acertou... store down...! lol

16. zoidberg

zoidberg Folding Member

alguma x havia de ser :D

Ó AJAX se o iMac não vier agora deve vir no dia 24:

Não queres abrir já outro tópico?:004:

Última edição: 17 de Julho de 2007
  17. DrEvilFx

DrEvilFx Power Member

18. zoidberg

zoidberg Folding Member

acho que o melhor é criar um tópico para o dia 24...

19. ajax

ajax Banido

Epá, no próximo é que é!!!:002:

20. h9nrik

h9nrik Power Member

E porque nao para dia 7 de agosto? Assim combinava com as sete maravilhas :x2:

edit: ta tudo a meu favor, lol.

"Reliable sources have zeroed in further on the release date for Apple's revamped iMac since our last report, pointing to an announcement on August 7. Meanwhile, preliminary signs suggest Apple may be ready to release its next-generation iLife suite around the same time in an effort to further bolster the iMac's appeal ahead of the back-to-school buying season.

Multiple sources have said Apple's highly anticipated iMac revision is expected in the first week of August. The revamped iMac will represent the first substantial upgrade to the system since it initially adopted Intel processors in January 2006, and will sport an entirely new brushed aluminum enclosure.

Word of iLife's appearance in August is less certain. Sources have said since late 2006 that the next versions of iLife and iWork would not be released until Leopard hits shelves, with both suites set to take advantage of new technologies in Mac OS X 10.5.

Other sources have more recently said Apple is already making preparations for the release of the new iLife, something that ordinarily wouldn't happen so soon if iLife was tracking for an October release alongside Leopard.

Earlier this year, Think Secret published details of the next version of iWork, including early images of the company's forthcoming spreadsheet application. "

http://notes.thinksecret.com/

Última edição: 17 de Julho de 2007

Partilhar esta Página