Samsung Galaxy Core Prime (4.5", Snapdragon 410) €129.9

Nunes91

Banido

Samsung-Galaxy-Core-Prime.jpg


Samsung Galaxy Core Prime


Ecrã 4.5" PLS WVGA
Processador quad-core 1.2GHz Snapdragon 410
1GB de RAM
8GB de ROM
Camera de 5MP , 1080p video
Frontal 2MP
Android 4.4 KitKat
Bateria 2,000mAh
8.8mm espessura

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_core_prime_breaks_cover_promises_lte-news-9841.php
 
Última edição:
The Samsung Galaxy Core Prime, which we've just reviewed, is apparently headed to Europe in the near future. So far, the handset has only been on sale in India, where it became available earlier this month. But it now looks like it will be up for grabs in the EU too - or at least in the Netherlands.

Over there a few retailers have already listed it on their websites. The device should be out sometime in January, and you'll reportedly be able to get one for under €200.

gsmarena_001.jpg


In fact, one Dutch store has priced the Galaxy Core Prime at just €160. That's a bit more than the asking price in India, but those of you who live in Europe are probably already accustomed to paying more for phones than people in Asia or the US.

Since it's on its way to the Netherlands, we naturally assume more EU markets will get the Core Prime too in the coming weeks.

The handset has 4G LTE support, a 4.5-inch 480x800 touchscreen, a 5 MP rear camera, and a 2 MP front-facing snapper. It's powered by a Qualcomm Snapdragon 410 SoC with a 1.2 GHz quad-core Cortex-A53 CPU, aided by 1GB of RAM. Internal storage is 8GB and expandable, the OS in charge is Android 4.4.4 KitKat, and there's a 2,000 mAh battery in there too.
 
Tenho interessado neste equipamento, os 129.90 não justifica as suas componentes?
Para uma utilização normal parece-me razoável.
Se alguém poder dar a sua opinião agradeço.
 
Vi este telefone na vodafone por 130 euros. Ao contrario das outras opinioes o design parece-me um must e o processador adequado para a gama, ate melhor que o que seria de esperar. A minha questão prende-se sobre a suposta fluidez do telefone, uma suposta actualização sem ser preciso root's e sobre o ecra que nao tendo uma grande resolução, pelos videos parece-me porreirita. Ha por ca alguem que ja teha mexido em algum e/ou seja proprietario de um bichinho destes? :)
 
Boas,

A Patroa precisa de um telemóvel novo, este Samsung Galaxy Core Prime pelos 72€ que custa através dos pontos Meo é aconselhado??
 
Que lol esta samsung , esta porra parece um ace .... ah pera talvez um neo ? Neo plus , core , ace , ace plus and so on

Tudo a mesma trampa de design e todos iguais com uma pequena alteraçao no hardware ... ou até só muda o nome :D
 
por esse preço e da loja MEO acho que ficas melhor servido com o E4 ou o lumia 535

Eu acho que este snapdragon 410 está acima do mediatek do Aquaris E4.. Em Android penso que fica melhor servido com este smartphone. O lumia 535 é Windows Phone, o processador é mais fracote (snapdragon 200), mas torna possivel escolher entre Androir ou Windows Phone..
 
sim devia ter dito sony xperia E4 :D

apesar do lumia ser piorzito, o OS compensa e nem quero meter o "samsung UI" ao barulho

se gosta de samsungs parece que tá escolhido
 
Back
Topo