Multiplataforma Sea of Thieves (Rare)

Tenho o jogo instalado e até recebi hoje um update, e tenho gold, mas vou iniciar o jogo e diz-me que falta o game pass;) e de facto já expirou.
 
Tenho o jogo instalado e até recebi hoje um update, e tenho gold, mas vou iniciar o jogo e diz-me que falta o game pass;) e de facto já expirou.
Mete game pass nisso!

Eu. Quase todos os dias vou lá um bocado.

GT: SniperfoxPT

Podes convidar mesmo que eu não esteja neste jogo na altura que se eu puder junto.
Eu ontem vi que estavas á procura de jogadores, mas já estava de saída. Gosto de desfrutar do jogo mas sempre com companheiros, embora jogue ás vezes sozinho com mais pessoal a coisa torna mais rápida na caça ao tesouro. Mas da próxima eu convido-te !
 
Mete game pass nisso!


Eu ontem vi que estavas á procura de jogadores, mas já estava de saída. Gosto de desfrutar do jogo mas sempre com companheiros, embora jogue ás vezes sozinho com mais pessoal a coisa torna mais rápida na caça ao tesouro. Mas da próxima eu convido-te !

Também jogo sozinho quando não tenho ninguém para jogar ou o meu filho não pode jogar comigo.

São raros os galeões que não atacam e às vezes pouco se consegue fazer.

Já apanhei grupos bem fixes de randoms camones, com 4 rende quase sempre muito mais, em experiência pessoal em grupo e em loot. :)

Mas sim, às vezes gosto de andar a navegar sozinho quando não estou com paciência para ninguém :-D
 
Última edição:
It's been just over three weeks since we launched Sea of Thieves, and a lot has happened since then! We've been listening to you all, and we know you are keen to hear how we plan to grow Sea of Thieves. As we've always said, launch is just the start, and we are going to grow and evolve the game with feedback from our community. It feels like the right time to reveal how we'll do this. Sea of Thieves is a unique experience. As we look to add to the game, we will be very purposeful about the type of experience we want to create, and how we want this game to grow. At the same time, we have also been listening closely to everyone playing the game since launch and have been ensuring that this feeds into our content plans. When considering what to add to our plans, we always consider how we can make the most impact on the following: Bringing players together in interesting ways, encouraging different types of player encounters Enriching the world that players adventure in Giving players new ways to play Giving players a variety of goals and rewards Broadening the journey to Pirate Legend and beyond Alongside this, what's key for us is the rhythm and cadence we want to get into with Sea of Thieves. Our focus for April is to continue addressing the top feedback points, but as we move into May, our focus will shift to new content. Our first content update, The Hungering Deep, will release in May and bring with it a new AI threat to the world. Crews will have to work together to discover and defeat this threat as part of a unique event. We will also be introducing a number of new mechanics to assist players on this adventure, and there will be unique rewards that players can earn as part of this event. Beyond this, we will begin our weekly events programme during May, where we introduce new mechanics and give players fun new ways to play with weekly events and rewards. In the summer months, we'll debut two more content updates with Cursed Sails, which will include a new ship type, and Forsaken Shores, which will introduce players to a perilous new part of the world to explore. Similarly to The Hungering Deep, both of these updates will also include new gameplay mechanics for players, new AI threats to challenge and new unique rewards to claim. As we've always said, we never wanted to do anything to separate our players, so we're pleased to confirm that all content updates will be available to all our players, at no additional cost. For more details on our plans for the coming months, and some in-depth thinking behind them, please watch the video below.
 

Sea of Thieves' world continues to evolve in the wake of The Hungering Deep. Over the next few months, Cursed Sails and Forsaken Shores will deliver new features, declare new challenges and demonstrate new threats. At E3 2018, we ask what details the Order of Souls can sift from the latest omens...
 
Custa-me muito acreditar nesses números tendo em conta o que soube das vendas fisicas, quase toda a gente optou pelo gamepass e não faz sentido que tenham ido comprar o jogo quando o preço dele paga 2 ou 3 anos de gamepass.
 
Aparentemente este jogo vendeu 2 milhões de cópias na primeira semana, não incluíndo o GamePass. Isto é extraordinário, tendo em conta que é um MMO.

https://www.eurogamer.pt/articles/2...xpectativas-da-microsoft-logo-no-primeiro-dia

Essa tua conclusão não podia estar mais errada. O artigo diz que no 1º mês tiveram 2 milhões de jogadores e não vendas. A seguir é dito que é o jogo da MS que vendeu mais rápido, mas não especificam o número de cópias vendidas.
 
Essa tua conclusão não podia estar mais errada. O artigo diz que no 1º mês tiveram 2 milhões de jogadores e não vendas. A seguir é dito que é o jogo da MS que vendeu mais rápido, mas não especificam o número de cópias vendidas.

Mas eles se seguida disseram que nesse Report não foram contabilizados os iogadores do game pass. logo só podem ser vendas efectivas.
 
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