Sony Sleek 8GB USB MicroVault Pro

greven

Folding Artist
microvault_3.jpg


Sony Europe’s Recording Media & Energy (RME) division has today announced a new 8GB model in its MicroVault Pro range.

Not only does the 1-inch hard disk drive (HDD) offer masses of storage space, but it’s protected by a newly designed, highly polished, metal casing which, complete with the unique USB swivel connector, is able to plug straight into a computer USB port.

The new MicroVault Pro stands out from its predecessors with its sleek new shape and higher storage capacity, providing a secure, portable and elegant storage device for people on the move.

The size of a business card, the ultra-portable device comes pre-loaded with Sony’s Auto Sync file synchronisation for masking data backups easier. The software helps to ensure that you always have your most up-to-date files with you wherever you go and allows the retrieval of up to 10 generations of a file stored.

The new 8GB MicroVault Pro will be available later this month at a recommended retail price of £135. Unfortunately, there's no built-in biometric security for added protection.

in BIOS
 
para ser perfeito so faltava um ligação firewire (e ja agora, saber as velocidades de transferencia :P )
mas se for "barato" (dado que uma libra esta a +/- 1.5€ isso da uns 200€, o que é optimo)... parece-me bem mais atraente que uma penzita... pelo menos para mim.
acho que vou comprar uma engenhoca destas...
 
Última edição:
Bem por esse preço comprava uma drive de 80 Gb (com FW) da Lacie (que tem um design ainda mais catita) e funciona sem alimentação externa. É mais pequena que um maço de tabaco
Mas como isso usa uma microdrive não é directamente comparável.
No fundo acho que essa drive fica na terra de ninguém. Não é barata, não é mesmo compacta e não tem muito espaço
 
Última edição:
bem, acho que a portabilidade/design de um e outro não se compara...
mais depresa fazia uma comparação competitiva com um ipod mini que com um verdadeiro disco rigido externo.

os produtos da sony geralmente têm sempre uma grande vantagem no mercado, que é precisamente, o facto de serem Sony...
acho que se a sony se metesse no mercado automovel até aí tinha sucesso...
 
Back
Topo