TFT sony

echos

Power Member
SDM-X73B
SDM-HX7

Os preços da sony baixaram
Os monitores da sony são bons ou não?

Sony's DeluxePro" Series 17" Flat Panel LCD features bright color detail, superior video performance, and clear stereo sound-the perfect combination of performance and style. Packed with conveniences for the home or office including digital inputs, Automatic Image Adjustments, integrated power supply, smart cabling and special energy-saving ECO mode.

Features
17.0" Flat Panel Display
TFT Active matrix LCD technology combined with anti-glare coating, provides clear, flicker free images that reduce eyestrain.
Digital & Analog Input
Digital connection maximizes video performance, dual inputs support simultaneous computer connections
Stereo Speakers w/ HPJ
Built-In stereo sound provide audio for multimedia, music and internet content.
Slim, Stylish Design
Distinctive styling combined with integrated power supply and cable management system maximizes desktop space, adding efficiency and style to the home or office.
Automatic Image Adjustment
Instant adjustment of images at multiple resolutions optimize video performance.
Eco Energy Mode
Lower power consumption provides increased savings throughout the life of the product.
Specifications
Viewable Image Size 17.0"
Native Resolution 1280 x 1024
Screen Coating Anti-Glare/Protective
Design Color Black or Two-Tone Gray
Super-Thin Bezel (width) 0.53"
Audio Stereo Speakers + Headphone Jack
Pixel Pitch 0.264 mm
Horizontal Scan (kHz) 28-80 kHz
Vertical Refresh (Hz) 48-75 Hz
Response Time (Rise/Fall) 16ms
Brightness & Contrast 300cd/m2; 500:1
Viewing Angle (Horz./Vert.) 160°/140°
ErgoBright" Technology Auto 50cd/m2 - 300cd/m2
High 300cd/m2
Middle 250cd/m2
Low 100cd/m2
ErgoStand" Design Tilt Range -5° to +20°
Swivel Range 350°
Height Range up to 4.0"
VESA Wall/Arm Mount 75 mm
Input Connector(s) Digital (DVI-D) and Analog (HD15)
Auto-Sensing Inputs Yes
Kensington Lock Compatible Yes
Internal Power Supply Yes
Cable Management System Yes
US Government Trade Compliant Yes
Power Consumption (Max/ECO) Normal Operation (max.) 45W/Standard Condition (typ.) 35W/Active Off (max.) 1W/Main Switch Off 0W
ErgoBright" Technology Power Management High 35W/Middle 35W/Low 17W
Dimensions (WxHxD inch) 14.4" x [14.2"~18.1"] x [9.1"~9.8"] (w/stand)
14.4" x 13.2" x 2.4" (w/o stand)
Weight (Display) 15.7 lbs. (w/stand)
11.0 lbs. (w/o stand)
Limited Warranty 3 years (parts, labor, backlight)
Accessories AC Power Cord + Cord Strap Cables: DVI-D, HD15, Audio Limited Warranty Card PC/Mac Setup Utility CD-ROM + User s Manual Quick Setup Guide

Obrigado
 
oi, se queres um conselho meu, não compres sony, comprei um x72 que a fim de 2 meses puff, claro que tem garantia mas não queiras contactar com a sony portugal pois o meu já lá está á 1 mês e meio e ainda não consegui nada, apesar de os chatear todos os dias e já ter metido o caso na deco.
Essses gajos da sony portugal são uma autêntica *****. Desculpa o desabafo mas estou farto da sony e podem ter a certesa que não me apanham mais como cliente.
Uma boa compra que acho que podes fazer é um samsumg, modelo 172b ou t se quiseres com entrada DVI.
Boas compras.
 
eu tenho um desses monitores da sony e nunca deu problemas , é como tudo , para morrer basta tar vivo....

quando a assistencia tecnica da sony sao uma boa ***** mas acho k ha qualquer coisa na lei k eles teem de reparar em 30 dias as coisas ,mas na otenho a certeza se ja foste a deco eles deveriam ter informado..

estou satisfeito com o meu :)
 
Back
Topo