1. Este site usa cookies. Ao continuar a usar este site está a concordar com o nosso uso de cookies. Saber Mais.

The wait is over - Sound Blaster® Audigy™ 2 Platinum eX has arrived!

Discussão em 'Novidades Hardware PC' iniciada por possessed, 2 de Abril de 2003. (Respostas: 9; Visualizações: 1083)

1. possessed

possessed Full Throttle BOINC Roller

If you're serious about sound, then your wait is over. The Sound Blaster® Audigy™2 Platinum eX has been launched in Europe.

The ultimate sound solution for the audio enthusiast, musician and gamer.

The Sound Blaster® Audigy™ 2 Platinum eX provides the most awesome audio performance for the PC. Designed for audio enthusiasts, musicians and gamers, it combines a PCI sound card based on the award-winning Audigy™ 2 processor, and a studio-quality External I/O Module offering ample analogue, digital and FireWire® connections. It supports low-latency, multi-channel ASIO™ 2.0 recording and playback at 24-bit/96kHz, recording or reproducing crystal-clear sound that’s fully compliant with the new Windows® Media Audio 9 standard. With full support for DVD-Audio playback at up to 24-bit/192kHz, plus MP3 library management and 6.1 channel Dolby® Digital EX, it’s the ultimate next-generation digital music device, and a must for the serious musician and gamer.
    Comprehensive external connectivity: External I/O Module provides all the analogue and digital ports needed for versatile recording or playback, including FireWire®
    Clarity and processing power: Award-winning Audigy™ 2 processor card and Sound Blaster® ADVANCED HD™ technology ensure flawless output
    THX® Multimedia Certification: Assurance of the ultimate music and movie experience
    DVD Audio support: Playback at up to 24-bit/192kHz in stereo (96kHz in 5.1)
    Ultimate surround sound impact: Support for 6.1 speaker systems ensures the maximum immersive experience!
    Comprehensive utilities: Software for audio management, compilation, burning, playback/record and enhancement. Single-click access to EAX® ADVANCED HD™ MP3 facilities and CMSS® for up-mixing stereo to multi-channel

http://pt.europe.creative.com/brands/specs.asp?fami=16&prod=422&page=1

2. Korben_Dallas

Korben_Dallas Zwame Advisor

Não me sentia tão entusiasmado desde que saiu o "Epá" de chocolate. :D

3. Pretender

Pretender Power Member

lol :D

4. JAFoNEXUS

JAFoNEXUS Power Member

Já saiu o Epá de xocolate !!!!!! :D :D :D

5. NUNOMIGL

NUNOMIGL Power Member

para quem dá muita importãncia ao som,que é o meu caso, é motivo para:D o preço é que deixa logo um gajo:mad:

6. Peterwolf

Peterwolf Power Member

é assim como esta?

:D :D :D

PS: ja a tenho desde dia 12 de março +/- (e as memorias nem velas :005: )

7. Poiuy

Poiuy Zwame Advisor

Como diria o Strakata.... Antes tenho de fazer update aos meus ouvidos :)

8. Trouble

Trouble [email protected] Member

Caga nisso pá! Comprei o adaptador com saída óptica para a minha 8rda+ e fiquei com som dolby digital 5.1 permanente por apenas 5 cts.

9. FELiYCORA

FELiYCORA 1st Folding then Sex

essa placa é so pra gastar $$$ pk depois ao chegar ao ouvido é igual á minha Live! llllllooooollllllll

nao tou a gozar, ao chegar ao ouvido é tudo igual a partir de uma Live pra cima

10. Raptor

Raptor OC Legend

nem precisavas de gastar 5 contos... bastava 2 fios e uma ficha rca para se ter 5.1! :P

Partilhar esta Página