1. Este site usa cookies. Ao continuar a usar este site está a concordar com o nosso uso de cookies. Saber Mais.
  2. Consulta o Portal de Jogos da ZWAME. Notícias, Artwork, Vídeos, Análises e muito mais.

Remover anúncio

TOCA - More cars, more damage for PC and Xbox

Discussão em 'Jogos - Discussão Geral' iniciada por Korben_Dallas, 14 de Março de 2003. (Respostas: 6; Visualizações: 633)

1. Korben_Dallas

Korben_Dallas Zwame Advisor

Codemasters has released a couple of new PC screenshots taken from TOCA Race Driver, their upcoming racing title for the PC, Xbox and PS2.

According to the PR, "the PC and Xbox editions are even fiercer than the best-selling PlayStation2 game and will make any driver's adrenaline race with up to 20 cars tearing up the track simultaneously, six more cars than in the original. TOCA Race Driver lets players race as a touring car professional in a gaming experience packed with 42 real touring and sports cars, 13 championships and an incredible 38 real-life, internationally renowned, race circuits. The new editions also add a qualifying round to championship races; in Australia's championship players will experience the 'Shoot out' qualification system. When you've got up to 20 cars on track at once, motor sport's most aggressive exhibition of close-contact racing results in spectacular damage and it can all be seen in stunning graphical detail using the Xbox hardware and on PC supporting DirectX 8 compatible graphics cards. Online and network play is also included for TOCA Race Driver's PC players."

TOCA Race Driver will launch for Xbox and PC on March 28 2003.
    fonte: gameguru

2. JCmendes

JCmendes Power Member

Finalmente um jogo de CARROS!!! Venha ele ;);)

Lembro-me que o 2 era muito dificil de conduzir o carro, qq deslize
    saia logo disparado....vamos aguardar.

3. possessed

possessed Full Throttle BOINC Roller

/me wants it badly

4. JMRR

JMRR Power Member

bem essa primeira foto é de uma pista do V8 Chalenge ( tb da codemasters). se calhar nem se deram ao trabalho de modificar, foi só mesmo adiciona-la.

5. StormhawK

StormhawK Power Member

Talvez não seja um pista do V8 Challenge por acaso... :rolleyes:

Anyway, tou mortinho por pôr as mãos nesse jogo. Muitas horas eu e um amigo meu passamos a dividir um écran de 14" com o modo de campeonato em split-screen do ToCA2...

Se isso tiver um modo de campeonato em rede... passa a ser O jogo para mim :)

6. The King

The King Power Member

reparem que o carro preto que está em 1º plano na 1ª foto é um FORD mas tem no paralamas um patrocinio da VOLVO.:-D :-D :-D

7. soundlover

soundlover Banido

bellieve me mates...TOCA series is just a question of business(toca 2...christ)..embora todos os jogos de corridas sejam bemvindos... :D

take care

Partilhar esta Página